י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרב עמאר: "צריך לאשפז את נשות הכותל"

הראש"ל ורבה של ירושלים תקף את נשות הכותל בחריפות • "להגיד שיהודי לא ילך עם ערביה זו גזענות? יצאו מדעתם"

הרב עמאר, צילום: קובי הר צבי
הרב עמאר, צילום: קובי הר צבי

רבה של ירושלים הראש"ל הגאון רבי שלמה משה עמאר יצא אמש (ה') בשיעורו השבועי במתקפה חריפה כנגד נשות הכותל, ואמר כי "במדינה מתוקנת היו צריכים לשים אותם בבית חולים של חולי נפש עד שיתרפאו, זה שיגעון מוחלט". בנוסף אמר הרב כי "להגיד שיהודי לא ילך עם ערביה זה נקרא גיזענות? משוגעים אלו, יצאו מדעתם והשתטו לגמרי".



הרב עמאר פתח ואמר - "אני מתפלא שעדיין לא ביטלו את הגזרה הרעה של הכותל. עכשיו אמרו לי שכמה נשים שוטות מפרסמות שעושות ברכת כוהנים, איזה בושה, זה חרפה איך הן לא מתביישות, מה הן רוצות? הן מצטערות שנולדו נשים? הן לא יודעות שאישה בת מלך.

"הן חושבות שהן יכבדו את הנשים? הן מבזות את כל הנשים. הם מתביישות שנולדו נשים? נשים אצלנו זה מכובד . שיחפשו בכל הספרות העולמית יש פרק כמו אשת חיל? לא ימצאו דומה ולא קרוב . אז הם אומרים שאנחנו מזלזלים? שוטים.

"הם רוצים לעשות ברכת כוהנות עם תפילין. תעשו את המצוות שה' נתן לכם ותודו לה' שאתן נשים ושכרכן גדול. אלה שחשבו בדעתם המשובשת לכבד את הנשים, הם מבזים אותם וכולם שותקים בעוונותינו הרבים. למה לא זועקים על זה מרה? זה להביא צלם בהיכל. ירחם השם, הלב נקרע ונשבר, זה חילול השם, לא נקנא על כבוד השם? שותקים ונותנים לדברים לעבור. השיגעון הזה נכנס, לא רואים שזה השטן בהתגלמותו ממש? ואנחנו שותקים על הדברים האלו".

הרב עמאר הוסיף והתבטא בעניין נפיץ נוסף - "להגיד שיהודי לא ילך עם ערביה זה נקרא גזענות? משוגעים אלו. יצאו מדעתם והשתטו לגמרי. אין הלכה ואין תורה? מה הם חושבים?! הם יעקרו ואלף כיוצא בהם והתורה הזאת עמדה ותעמוד, ולא יוסר ממנה חוט השערה. צריכים כל אחד להתפלל על זה, הם איבדו צלם אנוש ואת השכל שלהם, מסכנים.

"אוי להם מיום הדין על מה שהם עושים, חוץ מהעבירות של הקודש הם מזלזלות בכל נשי ישראל. מי שמזלזל בנשות ישראל לא יסולח לו. הן כאילו נושאות איזה שהוא דגל של שיגעון, אם הייתה מדינה מתוקנת, היו צריכים לשים אותם בבית חולים לחולי נפש עד שיתרפאו. זהו שיגעון מוחלט".
הרב עמאר הראשון לציון נשות הכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד