י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הליכוד נגד איווט: "מתכנן ממשלה עם לפיד"

ח"כ אביגדור ליברמן: "הממשלה הזו תבוסתנית ורופסת" • בתגובה תקפו בליכוד: "הוא חבר לשמאל"

איווט ליברמן, צילום: פלאש90
איווט ליברמן, צילום: פלאש90

הליכוד וליברמן ראש בראש: יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן תקף היום (שבת), בארוע שבתרבות בבאר-שבע את הממשלה, ואמר: "הממשלה הזו מנהלת מדיניות תבוסתנית ורופסת, זו הנהגה שלא בנויה ולא מסוגלת".

בתגובה תקפו בליכוד: "ליברמן פוליטיקאי קטן וקשקשן שחבר לשמאל אחרי הבחירות ובימים אלה עובד על ריצה משותפת עם לפיד, במטרה להמליך ממשלת שמאל".

לדברי ליברמן ״הממשלה אימצה מדיניות שגויה: היא מאפשרת לחמאס להמשיך לבנות את תשתית הטרור ולעסוק בבנין הכח שלו כדי שיוכל לצאת למערכה בזמן שנח לו. ‏אם אומרים כולם שהעימות הבא הוא בלתי-נמנע, למה מאפשרים לחמאס להמשיך ולהתעצם? כדי לצאת למערכה בזמן שיהיה נח להם?״
ח״כ ליברמן הוסיף: ״‏הממשלה הזו מנהלת מדיניות תבוסתנית ורופסת, זו הנהגה שלא בנויה ולא מסוגלת, לא מנטאלית, לא פסיכולוגית ולא אישית, להתמודד עם האתגרים שעומדים על סדר היום. ממשלה שלא יודעת להחליט ופוחדת להילחם מול הטרור. ‏חייבים להכריע את הטרור ולא להכיל אותו״.

״ישראל מנהלת מו״מ עם החמאס באמצעות מצרים ושליח האו״ם למזה״ת ניקולאי מלדנוב. הועברו עשרות מסרים מישראל לחמאס כדי לקנות שקט ושהבעיה תעבור למשמרת של מי שיבוא אחריה, זו המורה של הממשלה הזו, לקנות זמן ושהבעיה תעבור לבאים אחריה״.

עוד אמר: ״‏החמאס רוצה נמל בעזה כדי שיהיה לו מעבר גבול לא מבוקר, ושיוכל להכניס לכאן חופשי טילים, רקטות ואמצעי לחימה וליצור כאן מציאות כמו של החיזבאללה בדרום לבנון״.

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי ליברמן: "ליברמן מנסה לעשות הסבה מקצועית מפרשן פוליטי כושל לפרשן צבאי שלא עומד בתנאי הסף.

"אדם שהכדור היחיד ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס, אדם שלא הוביל מימיו אפילו לא חייל אחד לשדה הקרב ולא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אדם שלא שרד ישיבת קבינט אחת מתחילתה ועד סופה, לא יכול להיות פרשן צבאי. ואם לא פרשן אז נשאר רק פוליטיקאי קטן וקשקשן שמתעקש להשיא עצות למי שמנהיגים את המדינה בתקיפות ובאחריות.

"ליברמן חבר לשמאל אחרי הבחירות ובימים אלה עובד על ריצה משותפת עם לפיד במטרה להמליך ממשלת שמאל. הוא הוכיח דבר אחד: ברגע האמת, ליברמן בוחר בשמאל".
איווט ליברמן הליכוד כנסת יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד