ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרב זיכרמן נגד נשים שקונות ביגוד באינטרנט

רבה של אחוזת ברכפלד נשא 'דרשת שבת הגדול' ותקף: "אנשים נכנסים למחשב ומזמינים כל מיני בגדים מארצות המערב עם כל מיני מודעס, השם ישמור וירחם"

הגאון רבי ישראל זיכרמן. צילום: דוד זר
הגאון רבי ישראל זיכרמן. צילום: דוד זר

רבה של אחוזת ברכפלד במודיעין עילית, הגאון רבי ישראל זיכרמן, תקף בחריפות במהלך דרשת שבת הגדול את הקניות שמבצעות הנשים החרדיות באתר נקסט ובשאר האתרים באינטרנט, דרכם הן רוכשות בגדים לעצמן ולילדיהן.

במהלך דרשתו בהשתתפות המונים בבית הכנסת 'ישועות דוד' בברכפלד, אמר הרב זיכרמן: "אנשים נכנסים למחשב ומזמינים כל מיני בגדים מארצות המערב עם כל מיני מודעס, השם ישמור וירחם. אני שומע שבדואר כל שבוע יש עשרות חבילות ומדפים שלמים שמגיעים מארצות המערב.

"בנוסף על כך יש אנשים שנותנים שיבואו אצלהם בבית ויקנו את הבגדים הללו", תקף הרב והרחיב באותה הזדמנות על נושא הבגדים הצמודים והקצרים - "זה חמור מאד", "אין יראת אלוקים במקום שיש את הבגדים הללו" אמר.

הרב זיכרמן הביא את דברי הגמרא כראיה, מאחד התנאים שהיה איש אחד שחפץ בבתו והיה עומד בצידי הדרך ומסתכל ביופייה - עד שהחליט שבגלל זה הוא הורג אותה כדי שאנשים לא ייכשלו.

ל'בחדרי חרדים' נמסר, כי השנה מסר הרב זיכרמן גם את דרשת שבת הגדול בליל שבת בבית הכנסת 'קהילת 'שערי תפילה' בברכפלד במקום הגאון רבי זליג לייב ברוורמן זצ"ל, רבה של קהילת 'היכל זרח שערי תפילה', שנפטר לפני שלושה חודשים.
הרב זיכרמן נקסט אינטרנט דואר שבת הגדול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד