ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הילדים של קסטרו: תראו מה חדש לחג

קולקציה מרגשת מחכה לכם ב'ילדים של קסטרו' • הסיפור שמאחורי המותג, ההתאמה לרוח החג ועונת הקיץ המגיעה • הופעה מלאה מכף רגל ועד ראש ויש גם מחירים • כל הפרטים

הילדים של קסטרו: תראו מה חדש לחג

מאז נולד קו הילדים של קסטרו, הוא הפך לסיפור אהבה אמיתי: הילדים של קסטרו הפכו בני בית בכל בית בישראל, ומלווים אותם בנוחות ובאופנתיות מהבוקר, בגן, באירועים חשובים, במשחק, בים, מינקות ועד מידה 14. מי ששמע את הסיפור של הולדת המותג 'הילדים של קסטרו', לא יכול היה שלא להתרגש. אין איש בצוות שלא היה שותף, יחד עם ילדיו, כדי לבדוק ולהתאים ולהעניק פתרונות אמיתיים שסובבים את חיי הילדים שלנו ב-360 מעלות. לבסוף, לאחר עבודת צוות משותפת וארוכה, יצרו מעצבי קסטרו קולקציה חדשה שנותנת מענה לכל שלב ביום, ולכל צרכי ההתלבשות, מכף רגל ועד אקססוריז ראש, וכמובן בגדים משגעים במיוחד.

אז מה חדש ומשמח במיוחד העונה?
קולקציית חג אביבית בלבן עם מגוון פריטים כובשי לב בצבעוניות לבן וורוד עדין.
● עושר של פריטי בייסיקים משודרגים וצבעוניים שמעניקים פתרונות לבוש מושלמים - ממראה קז׳ואל יחד עם פריטים מקושטים כגון חצאיות טוטו, טייצים ומכנסיים מודפסים.
● אוסף של שמלות קיץ אווריריות מכניס אופטימיות וקלילות אל האביב החדש, עם שלל הדפסים, צבעוניות משמחת ומענה מדויק למחיר.
● קולקציית בגדי ים אופנתית לילדים ותינוקות, וגם אקססוריז כגון כובעים וכפכפי אצבע לבנים.
● קולקציית הוט סאמר - פריטים קלילים וסופר צבעוניים, במיוחד לימים החמים של השנה.
● קולקציית מינימי - קולקציית האופנה לגדולים של קסטרו תמיד נותנת השראה לקולקציית הקטנים, והעונה יותר מתמיד, הדפסים תואמים של טי שירטים קיציות ומלאות הומור: מהדפסי תמונות ובננות ועד כלבלבים.
בכדי ליצור מענה סגנוני מושלם, נחלקת הקולקציה לארבע קבוצות מרכזיות:


ROCK
הקבוצה הרוקנרולית והאהובה של הילדים של קסטרו, חוזרת העונה במראה שחור לבן גרפי וסופר קולי, עם מגוון פריטים בצלליות אופנתיות כגון טוניקות Box, אוברולים ומכנסי דרופ, עם שפע טקסטורות קסומות של פסים, כוכבים, ומנומרים, שמתערבבים יחד בהרמוניה, הודות לצבעוניות האחידה. לקראת שיא העונה מצטרפים אל הטקסטורות גם הדפסי אולאובר של ארטיקים, בננות וזברות, שמשלבים בתוך השחור ולהבן גווני גלידה מתוקים של מסטיק ומנטה.


COOL
קבוצה שבמרכזה מככב העונה הג׳ינס הדקיק, שהופך העונה לבד מפתח שממנו עוצבו מגוון פרטי הלבוש: שמלות, חולצות, טוניקות, טופים, מכנסיים קצרים, מכנסי דרופ ואוברולים.
אלה משתלבים עם הדפסים אתניים והדפסי בנדנה על טהרת גווני הכחולים, תכלת אינדיגו וכחול צי, שמשתלבים עם שמנת ונגיעות קאמל. לקראת החג משיק הקו פרשנות חגיגית למראה שכולה בכחול לבן: ג׳ינס בגווני נייבי ולבן, טוניקות לבנות עם רקמות כחולות ושמלות עם מכפלת בפסי כחול ולבן.


Prince and Princess - תתחדשו לחג הפסח
קו חגיגי במיוחד לכבוד שיאה של העונה, שמעניק דגש מרכזי לגוון שמנת, ה-צבע של העונה. לצד גווני כסוף ורדרד יוצר הקו עושר טקסטילי דרך משחקים עיצוביים בטקסטורות ותחרות, שקוף ואטום, רשתות רקומות ועדינות ושילוב עם ז׳קארד. שמלות מתאפיינות בקוי חתך ייחודיים, שימוש בטולים בעוביים וטקסטורות שונים, לצד שיפונים דקיקים, תחרות רקומות, ושילובים עם בדי סריג. להשלמת המראה - נעלי בובה עם אבנים, פפיונים גדולים, ופרחי שיפון.
בקבוצת הנסיכים: מצטרפים אל גווני השמנת נגיעות תכלת ונייבי עם הדפסי אוריגמי ומטוסים, שמככבים על גבי סניקרס, טי שירטים, וחולצות אריג. מגוון חולצות אריג עם טקסטורות עוצבו לכבוד שיא העונה, עם משבצות ופסים בדגש על תכלת ולבן, לצד חולצות פולו וחולצות אריג אווריריות מבדי וואל.


Color
הקבוצה הצבעונית מכל בקולקציה, שמתמקדת בשתי פלטות גוונים שמוצגות יחדיו: גווני ירוקים, טורקיז וצהוב קרים, הנפגשים עם פוקסיה, ורוד בהיר ו-קורל. המראה הילדותי והפרחוני האהוב במראה הולי הובי הקלאסית עם נגיעות תחרה רומנטית, נפגשת כאן עם צבעוניות ניאונית עדכנית, ויוצרת מראה מודרני ומרענן במיוחד. שמלות קומות משולבות בהדפסים שונים, אוברולים מודפסים, טופים צבעוניים קייציים. בקבוצה המקבילה באגף הבנים ניתן לראות פריטים מעולמות הכדורגל בצבעוניות עזה.


טווחי מחירים:
טישרטים וגופיות
29.90 - 79.90
חולצות מכופתרות
תינוקות 79.90 ₪, ילדים 99.90
שמלות
39.90 - 169.90 ש"ח
ג'ינסים:
תינוקות 59.90 - 99.90 ילדים 99.90 - 159.90
מכנסיים
בנים 39.90 - 129.90. בנות 39.90 - 129.90.
מכנסיים
תינוקות 29.90 -79.90 ש"ח
חצאיות
79.90 - 129.90
סנדלים
89.90 - 99.90 ש"ח. כפכפי אצבע 39.90 ש"ח


ועוד מילה גם לך - אמא יקרה
אחרי שבועות שאת טורחת, עמלה, מנקה את הבית ללא הפוגה, ודואגת שכל נסיך ונסיכה ייראו כמו שהם צריכים להיראות בחג, אל תשכחי גם את עצמך - כי מגיע לך יותר. אופנה אלגנטית, יפה וגם צנועה, מחכה לך בקסטרו, אז אל תשכחי את המלכה של הבית, זו שבלעדיה כלום לא היה יוצא לפועל. ושיהיה חג שמח וכשר, מלא יופי.




לצפייה בקולקציה המדהימה של הילדים של קסטרו
הילדים של קסטרו אופנת ילדים קניות לחג הפסח בגדי ילדים בגדים לפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד