כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

למי שהחזיקה מעמד עד החג....ובשמחה - לא ליפול!

נתקלתן במודעות המסקרנות על הפקה חובקת עולם? סרט נשים חדש שיוקרן בחול המועד פסח - מבטיח איכות חסרת תקדים במגזר החרדי • 'לובי נשי' עם פרטים מסקרנים שלא תשמעו בשום מקום אחר

למי שהחזיקה מעמד עד החג....ובשמחה - לא ליפול!

רגע אחרי שנכנס החג הקדוש, משתחררת אנחת רווחה של אושר אמיתי, על שזיכנו והספקנו גם הפעם – להיערך כראוי ולקיים בדקדוק ובהידור את כל הנדרש לחג כשר ושמח. אין מי שאינה רצה ללוח השנה כבר כמה חודשים קודם, לבדוק כמה ימים יהיה לנו חול המועד השנה, ולא משנה באיזה חג מדובר.

השנה מחכים לנו ימי חול המועד משבת לשבת – מה שאומר שהאופציות ליציאות משפחתיות, אישיות, רק בנים, רק בנות, הכל פתוח. רק צריך לדעת מה עושים כדי לנצל את ימי החג לטובה.
אחת התופעות המשמעותיות בחיי נשים חרדיות, היא הקרנת סרטי נשים בהזדמנויות חגיגיות. קולנוע הוא דבר שנמצא מחוץ לתחום, אך הקרנות באולמות השונים בריכוזים החרדיים, בהחלט נחשבים למקום בילוי מועדף ובהכשר הרבנים הגאונים.

במקום אולם קולנוע, אנחנו נראה במודעות אולם ויז'ניץ, אולם בעלזא, אודיטוריום סנהדרין, אודיטוריום בית חנה ועוד ועוד.

פסח וסוכות הם החגים השולטים בהקרנות סרטי נשים, והבמאיות והיוצרות, כדוגמת טלי אברהמי, דינה פרלשטיין ועוד, עמלות על ההפקות הללו במשך השנה – כדי להמציא כל פעם את ההפקה של העונה.

אלא שהשנה, בסקירת שוק מהירה גילינו שם חדש. מודעה רוויית מסתורין.
ברחובות הערים החרדיות נראו מודעות פרסום גדולות, עליהן מתנוססות אותיות גדולות ומושכות, שקוראות לקהל הנשים "לא ליפול". בתמונה קסומה ומרתקת, שמצליחה להעביר לעין אלמנט של מתח, יוצאת ההודעה על הקרנת בכורה שתתקיים בחול המועד הבא עלינו לטובה. "צעד אחד קדימה, זה שם המשחק" – זועקת המודעה, שמציינת כי מדובר בהפקה חוברת עולם מטעם כהן וחצי הפקות. מי שעומדת מאחורי ההפקה בפועל, היא א. בראך, המצויינת במודעה.

את מי שעומדת מאחורי ההפקה לא הצלחנו לאתר לראיון, אך מערכת 'לובי נשי' ניסתה בכל זאת לאתר כמה פרטים עסיסיים שמסקרנים מאוד את הקהל, והשיגה את חברת ההפקה, שנאותה לגלות מעט מן הפרטים:
"על פי רוב האיכות הסופית נופלת באמת על תקציב", אלא שבהפקה זו, נמצא גורם שמימן הפקה יוצאת דופן למגזר. הפקה שלא נראתה כמותה בציבור הנשים. רמה אחת מעל כולם. הן במשחק, הן בדרמה, הן בתחכום – ולא פחות מכך –בתכנים. רק לשמוע את הביקורות של רכזות תרבות מכל רחבי הארץ ששפשפו עיניים והתבטאו: "לראשונה הפיקו ס-ר-ט..." ולא פחות מהן, ואולי אף יותר - נשות החינוך שיצאו מגידרן – אין לזה תקדים". לכן, לא פלא שהמודעה הגדולה קוראת לנשים ולבנות תיכון, לבוא ליהנות מהפקה חובקת עולם.

ועוד פרט שולי, אך מעניין: ההפקה צולמה 100% בחו"ל באתרים שמורים.
האם אנו עדים לשינוי בתודעת איכות הבילוי המושקע בנשים חרדיות?

אז אם אתן תושבות ירושלים, בני ברק, מ.עילית, בית שמש, ביתר, אלעד, אשדוד, חיפה, נתיבות, רכסים, צפת, נתניה, באר שבע, אופקים – והסביבה, או מתכננות בילוי אם-בת, או כמה חברות, בנות דודות, אחייניות וכו', לכו להיות מהראשונות שעדות לשינוי הניכר לנגד עיננו, ותבואו אחר כך לספר לנו האם צדקנו או לא. נשמח לשמוע!

הפתעת העונה: גיפט כארד יוקרתי לוועדי עובדים או מתנות למשפחה – מישהו אמר V.I.P?
לראשונה – יש אופציה של כרטיסי "גיפט כארד", אנחנו שומעים דרך אנשים בסביבת כהן וחצי הפקות. "מדובר בחשיבה על ועדי עובדים שמעוניינים לצ'פר את העובדות - עם מתנה מקורית ומפנקת, או סבתות המעוניינות להזמין כרטיסי כרומו צבעוניים ויוקרתיים עבור הנכדות, שיחכו להן כבר במעטפות..."

הנה עוד אופציה להפוך את החוויה ליוקרתית ומרגשת פי כמה. מזמינים מראש "כרטיסי בוטיק" – דבר שבאמת לא היה לו תקדים בהתנהלות החרדית. במקום לעמוד בתור ארוך, להידחף, להזיע, לכעוס, הבנות מגיעות להקרנה כמו נסיכות, ונהנות גם מהאופן בו התקבלו, וגם מהסרט כמובן. יש לכן יותר מזה? מוקד פניות לרכישה לכניסה נוחה ומפנקת: 0583222789
סרט לנשים בלבד ועדי עובדים הקרנת סרט נשים בפסח כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד