י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

100% הצלחה לסטודנטיות החרדיות של המרכז האקדמי לב

הצלחה היסטורית: 100% הצלחה לסטודנטיות החרדיות של המרכז האקדמי לב בבחינות ההסמכה ללשכת רואי החשבון • המרכז האקדמי לב קטף את המקום הראשון בארץ בבחירות ההסמכה ללשכת רואי החשבון בישראל

100% הצלחה לסטודנטיות החרדיות של המרכז האקדמי לב

הסטודנטיות החרדיות בקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב רשמו השבוע הישג חסר תקדים של 100% הצלחה בשתי בחינות ההסמכה האחרונות לראיית חשבון, ב"חשבונאות פיננסית מתקדמת" וב"ביקורת חשבונות ובעיות ביקורת מיוחדות". לאחרונה פורסמו הנתונים הרשמיים של בחינות ההסמכה בחשבונאות פיננסית ובביקורת חשבונות ללימודי ראיית חשבון של מועצת רואי החשבון בישראל ואת ההישג המרשים ביותר רשם המרכז האקדמי לב שקטף את המקום הראשון בארץ בבחינה בחשבונאות פיננסית עם 91.5% הצלחה ואת המקום השני בארץ במבחן בביקורת חשבונות עם 81.9% הצלחה, ובכך עקף המרכז את כלל האוניברסיטאות בישראל והעפיל למקום הראשון בחשבונאות בפיננסית ולמקום השני בביקורת.

לשם השוואה, הממוצע הארצי בבחינה בחשבונאות פיננסית בכל רחבי הארץ עמד על 69.79% אחוזי הצלחה. בהשוואה ארצית, הגיע המרכז האקדמי לב למקום ראשון בארץ (91.5% הצלחה), יחד עם המרכז הבינתחומי בהרצליה, כאמור לפני כלל האוניברסיטאות והמכללות השונות.

כאמור, יש לציין כי ההישג הושג גם בזכות יכולתן המרשימה של הסטודנטיות החרדיות של קמפוס לוסטיג, שהציגו יכולות מרשימות ועברו כולן את שני המבחנים. שתי הבחינות נחשבות קשות ביותר בתחום לימודי ראיית חשבון והשנה גם עלתה הבחינה בחשבונאות פיננסית לכותרות עקב תלונות כי המבחנים הפעם היו קשים במיוחד. למרות זאת, הוכיחו הסטודנטיות החרדיות את יכולותיהן הגבוהות שהתבטאו, הן בלימודים והן ב-100% הצלחה בבחינות והישג חסר תקדים.

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק בירך על ההישגים המרשימים של הסטודנטיות החרדיות וציין כי: "המאמצים והמשאבים הרבים שהשקענו בשנים האחרונות בהכשרת הסטודנטים בחוג לחשבונאות, נושאים כעת לשמחתנו את פירותיהם. תכנית הלימודים הייחודית שבנינו כוללת מתן דגש רב על חיבור החומר הלימודי לאופן יישומו בפרקטיקה ולנעשה בשוק. הסטודנטיות החרדיות מוכיחות את איכות הקהילה החרדית ככח משמעותי ואיכותי במדינת ישראל. אנו בטוחים כי הסטודנטיות שלנו יצליחו במקומות העבודה החדשים ויקדשו שם שמים בדרכן, ביכולותיהן ובצניעותן"

דיקאן הפקולטה לניהול פרופ' הרצל פטל ציין בסיפוק כי "הצלחת תלמידינו בשתי הבחינות מבססת את מעמדנו כמוסד אקדמי ומקצועי מיטבי בתחום החשבונאות, הביקורת ומערכות המידע. הצלחת תלמידנו בבחינות ההסמכה הכלל ארציות מעידות כי אנו עושים כל אשר לאל ידינו כדי שתלמידנו יהיו בין התלמידים המובילים בתחומים אלה בארץ".
חשבונאות מרכז אקדמי לב תלמידים בחינות הסמכה כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד