ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

באישור היועהמ"ש: בוז'י הרצוג נחקר 5 שעות באזהרה

לראשונה מאז פורסמה הבדיקה בעניינו - נחקר היום יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני בוז'י הרצוג באזהרה במשרדי יאח"ה, בחשד לאי דיווח ומסירת תצהיר כוזב • גלאון: "מקווה שיצליח לצאת מהסיפור. אם החלה כבר חקירה יתכן שיצטרך לפרוש"

הרצוג. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
הרצוג. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

היחידה ארצית של המשטרה חקרה היום (א) באזהרה, באישור היועץ המשפטי לממשלה, את יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג, במשך 5 שעות.

הרצוג נחקר בחשד לביצוע עבירות של קבלת תרומה אסורה, אי דיווח על קבלת תרומה ומסירת תצהיר כוזב, זאת בהקשר לבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013.

מלשכת ח"כ הרצוג נמסר בתגובה: "ראש האופוזיציה ויור המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג הגיע הבוקר למסור גירסתו לבקשת גורמי האכיפה. מרגע שהודלף דבר קיום הבדיקה הדגיש וביקש הרצוג לאפשר לו לתת גרסתו כדי להניח את הענין מאחוריו, וכך עשה. להרצוג יש אמון מלא בגורמי האכיפה והוא מודה על ההתנהלות המכובדת וההגונה".

ח"כ שלי יחימוביץ' הגיבה לחקירת הרצוג: "אני משוכנעת שטובת המפלגה והאופוזיציה לנגד עיניו של הרצוג, ואפעל בשת"פ איתו ועם חבריי למפלגה כדי להחליט אילו צעדים יש לנקוט. אין ספק שחקירה באזהרה של יו"ר המפלגה ויו"ר האופוזיציה מחמירה את הסיטואציה. סומכת לחלוטין על המשטרה ועל רשויות החוק".

יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון, אמרה בערוץ הכנסת על חקירת הרצוג היום: "מקווה שיצליח לצאת מהסיפור. אם החלה כבר חקירה יתכן שיצטרך לפרוש".

כזכור, לפני כשבוע המשטרה ביקשה לחקור את הרצוג באזהרה, ופנתה בבקשה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לאשר להזמין את הרצוג לחקירה באזהרה ולהפוך את הבדיקה לחקירה פלילית. מי שכבר נחקר במשטרה הוא מקורבו של הרצוג שנקשר כנראה לפרשה - שמעון בטאט.

החקירה מתבצעת בעניין פרשת מימון הפריימריז בשנת 2013, מול ח"כ שלי יחימוביץ.
בוזי הרצוג חקירה משטרתית שלי יחימוביץ קבלת תרומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד