כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אייכלר מאיים: "נבטל את גיוס החובה"

לדברי יו"ר הועדה לפניות הציבור, אם בג"ץ יפסול את החוק הגיוס - לא יהיה מנוס משינוי החוק כולו

אייכלר. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
אייכלר. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בג"צ חוק הגיוס: יו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר הגיב הצהריים (א) על העתירה כנגד חוק הגיוס החדש, ואמר כי בג"צ מתנכר לשומרי התורה ויגרום לחורבן המדינה. לדברי אייכלר, אם הבג"צ יפסול את החוק המאפשר לימוד תורה, בטענת השוויון, לא יהיה מנוס מחקיקה שתבטל לגמרי את גיוס החובה לכלל האזרחים ולא רק לבני הישיבות.

"מדינת ישראל מתיימרת להיות מדינה דמוקרטית, גם אם לא יהודית. השיח הפרלמנטרי נועד להגיע להסכמות בחקיקה ולמנוע מלחמות רחוב בין אזרחים. מערכת המשפט נועדה לשפוט על פי חוקי הכנסת ולא על פי הערכים שהביאו השופטים מן הבית. הבג"צ מחוקק אפליות לרעה נגד שמונה מאות אלף יהודים חרדים בכל עתירה נגד חרדים. הם הורסים כל סיכוי לחיים בשלום בין חרדים לשאר אזרחי הארץ. שופטי בג"צ מסכנים את קיומנו התורני בארץ הזאת. הם לא ישאו באחריות לתוצאות החלטותיהם. הציבור הישראלי הוא קהל שבוי, בידי קונספציות ופסיקות בג"צ המוכתבים בידי הרפורמים. הם מממנים את העותרים נגד החרדים ומעסיקים את בית המשפט בנושאים שהוא לא אמור להתעסק בהם כלל.

"אם הבג"צ יפסול את החוק המאפשר לימוד תורה, בטענת השוויון, לא יהיה מנוס מחקיקה שתבטל לגמרי את גיוס החובה לכלל האזרחים ולא רק לבני הישיבות. צבא של חיילי כפיה ומחנות כפיה, לא מנצח במלחמה. צבא שרוצה לנצח, חייב להיות מקצועי. כך זה היום בכל צבאות המערב המודרניים. צבא מקצועי העושה את מלאכתו, מנצח במלחמות. לא מי שנולד בשנתון מסויים מתאים לצבא והצבא חייב היום לפרנס אותו שלש שנים בלי תועלת כלל. הצבא מבין את מה שמערכת המשפט אינה רוצה להבין. לפני שיוצאים למלחמה נגד אויב חיצוני, צריך ללכד צבא אחד של עם מאוחד, ולא עם שנלחם זה בזה".

אייכלר הוסיף: "עצם התערבותו של הבג"ץ בנושאי חקיקה בכנסת, זו דיקטטורה אנטי דמוקרטית. דיקטטורה שיפוטית. אף אחד לא מינה את בית המשפט לפסול חוקים. תפקידו לשפוט בין אזרחים על פי החוק הקיים ולפרש את כוונת המחוקק בחוקי הכנסת הבלתי ברורים. אין לו שום סמכות לפסול את חוקי הכנסת. גם אם חוק לא מוצא חן בעיניו, אין לו שום סמכות לבטלו. בית המשפט מפר את החוק כאשר הוא מבטל חוקי כנסת. אם פקיד היה עושה זאת וקובע לעצמו חוקים ונוטל סמכויות, מזמן היו מפטרים אותו מתפקידו".

ח"כ ישראל אייכלר הזהיר את כל שוחרי הדמוקרטיה מפני הדיקטטורה השיפוטית שהופכת לשלטון זר לדמוקרטיה וליהדות. "היום זה גיוס בחורי הישיבות אתמול זה היה מתווה הגז ומחר הם יחליטו אם לצאת למלחמה ואם להחזיר את חלקי מזרח ירושלים לפלשתינים. 'יש עתיד' הפסידה את המערכה נגד בני הישיבות וירדה מ-19 מנדטים וירדה ל-11 בגלל שהתנהגה כך. כשהדמוקרטיה מגבילה אותו, היא משתמשת בדיקטטורה השיפוטית, שרובה מצביעי מרצ ולפיד, כדי לכפות על העם, את מה שלא הצליחה להעביר בצורה דמוקרטית. בג"צ מתלונן על שהחוק לא ברור. לא לחינם חוקקה הכנסת חוק לא ברור, כי הכנסת לא רוצה מלחמה בין האזרחים. שופטי בג"צ לא חוששים ממלחמה. אבל אם בג"צ יגזור גזירות על ישראל, כדאי שילמד מן ההיסטוריה. 'שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו וכו' והקב"ה מצילנו מידם'".
ישראל אייכלר חוק הגיוס עוקף בגץ אויב בחורי ישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד