א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הרצוג מגיב לחקירה: "אם יש מי שלא רגוע כדאי שיירגע"

יו"ר המחנה הציוני בוז'י הרצוג, מגיב לחקירתו באזהרה היום: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים. אם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע. בבחירות הבאות אנו ננצח"

צילום: תומר נויברג, פלאש90
צילום: תומר נויברג, פלאש90

הרצוג רגוע: אחר חמש שעות של חקירה התייצב היום (א) בצהריים, יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, בטקס הרמת כוסית של המחנה הציוני והתייחס לנושא.

הרצוג אמר: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים. אם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע!".

"זה לא סוד שבמהלך השבועיים האחרונים", המשיך, "הצהרתי שוב ושוב שאגיע בכל עת ולכל מקום ואמסור את גרסתי ואת זה עשיתי במהלך הבוקר, ואם יהיה צורך אגיע ואסייע ככל שיידרש. כדי שהפרשה הזו תהיה מאחורינו ובמהרה. התייצבתי הבוקר ללא דיחוי, אני סומך על גורמי אכיפת החוק ואני מודה על המכובדות וההוגנות.

"אתם יודעים שזה זה גם לא סוד, שבכל פעם שעולה סוגיית בחירות כלליות או הפנימיות - צפות תלונות שונות ומשונות וטוב שהדברים נבדקים כפי שנבדקו גם בעבר, אצל ראשי אופוזיציה קודמים שנחקרו במשטרה".

הרצוג הוסיף ואמר: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים ואם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע! תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם תופעות שכאלו, להתגבר עליהן, להמשיך, להוביל ולנצח!

"שמעתי חברות וחברים רבים בסיעה ומנהיגות ומנהיגים אחרים במפלגה ואני מעריך את הגיבוי המוחלט שקיבלתי מהם. זו המהות של שותפות פוליטית. ברור שזה לא קל אבל מה שלא הורג מחשל. וזו העת להיות ביחד. כי לפני שנה אתם ואני הובלנו את המפלגה לסף כיבוש השלטון. אתם ואני הבאנו 24 מנדטים שהוכיחו לכל הספקנים ולכל המלגלגים ולכל החכמולוגים, שאנחנו בדרך הנכונה. היינו על סף ניצחון, ובבחירות הקרובות אני אנצח, ואתם תנצחו, והמפלגה תנצח והמחנה הציוני ינצח".
יצחק הרצוג המחנה הציוני משטרת ישראל חקירה מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד