כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מקדונלדס בקמפיין רשת נגד השר ליצמן: "הבשר שלנו בריא וגם כשר"

חברת המזון המהיר מקדונלדס, בקמפיין פרסומי ברשת ובערוצי התקשורת, נגד שר הבריאות יעקב ליצמן, שתקף את החברה המוכרת 'ג'אנק פוד': "הבשר שלנו בריא ודרך אגב - גם כשר", היא טוענת • צפו

מקדונלדס בקמפיין רשת נגד השר ליצמן: "הבשר שלנו בריא וגם כשר"

מקדונלדס עונה לליצמן: חברת המזון המהיר מקדונלדס יצאה בסדרת סרטונים ופרסומים, בכינון ישיר נגד שר הבריאות יעקב ליצמן ודבריו נגד ה"ג'אנק פוד" אותו מוכרת החברה.

בסדרת סרטונים ברשת ובערוצי התקשורת, תוקפת מקדונלדס את טיעוני שר הבריאות לפיהם המזון אותו היא מוכרת אינו בריא: "גאנק פוד, לא במקדונלס, מקדונלס ישראל מעודדת שקיפות, ולכן היא היחידה בישראל, שמסמנת ערך תזונתי מלא על כל מוצריה", היא טוענת.

בסרטון נוסף טוענת מקדונלדס כי, "באמצעות הכנסת שמן קנולה איכותי כמו שמן זית, הפחתנו את שומן הטראנס כמעט לאפס", ועוד טיעונים מסוג זה.

סרטון אחד המתייחס ישירות לאוכלי הכשר אומרת מקדונלדס כי, "ההמבורגרים שלנו עשויים מ- 100% בשר בקר לא מעובד וללא תוספים", ומוסיפה: "דרך אגב הוא גם כשר".

מקדונלדס


כזכור, שר הבריאות יעקב ליצמן תקף את מקדונלדס ואמר כי בישראל לא צריך להיות מזון מהיר.
בתיעוד שפורסם בחדשות 10 נשמע השר ליצמן אומר בכנס קרדיולוגיה השנתי כי, "לא צריך לאכול ג'אנק פוד, מקדונלדס אאוט. לא במדינתנו".

ליצמן הסביר: "צריך לחנך את הנוער שלא לאכול מזון מהיר", והוסיף: "אני יודע שאנשים לא אוהבים שאני אומר את זה, אני יודע שחברות גדולות לא אוהבות את זה, אבל יש לי סוד בשבילכם - אין לי פריימריז".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי פרסום הדברים ותגובת ליצמן באה, לאחר שבשבועות האחרונים חברות גדולות מפעילות מסע ומכבש לחצים של החברות הנוגעות בעניין על שר הבריאות, במטרה לעצור את המהלך המשמעותי של המשרד מתכוון להשיק בקרוב, לפרסום על הסכנות במזון מהיר וג'אנק פוד. החוששות מהפסדים גדולים בשל מאבק משרד הבריאות ופירסום כי האוכל המהיר אינו תורם לבריאות. התקיימו פגישות ונשלחו שליחים שהפעילו לחצים.
מקדונלדס ליצמן מזון מהיר תשדיר פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד