כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שנתיים לבחירות בבית שמש - הפגנת 'כח'

מסכמים שנתיים לבחירות המוניציפליות הסוערות • סגן השר פרוש: "נציג ציבור חייב לקבל קהל לפחות פעם בשבוע במקום ובשעה ספציפית"

שנתיים לבחירות בבית שמש - הפגנת 'כח'

סיעת 'כח' האגודאית התכנסה אתמול (א) בעיריית בית שמש, בכדי לסכם שנתיים של פעילות, בפגישה השתתפו נציגי הסיעה בעירייה, ראש הסיעה וממונה על אגף שפ"ע הרב גולדברג, ממונה על החברה הכלכלית הרב פרנקל, ראשי הקהילות הכלל חסידיות בעיר וסגן שר החינוך מאיר פרוש.

הנציגים הקרינו מצגת ייחודית, בה הם סקרו את הפעילות של הסיעה בכל תחום של כלל הציבור החסידי בעיר, ופעילותם הרבה של כל נציג במחלקה עליו הוא ממונה, עבור כלל האוכלוסייה בעיר בית שמש.

סגן השר פרוש אמר כי, "ישנה חובה על כל הנציגים לקבל קהל, לפחות פעם אחת בשבוע, מעבר לפניות השוטפות במהלך כל השבוע".



לדבריו, "הסיבה היא פשוטה, רוב הציבור, לא נזקק לעזרתם של הנציגים, מסקרים שעשינו כאשר אני הייתי חבר בעיריית ירושלים, עלה שקרוב לשבעים אחוז מהאוכלוסייה לא נזקקים לעזרתם של נציגי הציבור, אך אותם שלושים אחוז או אותו שליש שכן נזקק, צריך שהנציג שלו יהיה מוכן ומזומן תמיד לענות לכל שאלה ובקשה".

"חייב נציג ציבור שיהיה לו יום בשבוע שהוא מקבל קהל, ייהרג ואל יעבור. שיהיה לו זמן לקבלת קהל. כך גם, אם לא באו הרבה אנשים, אותו נציג ציבור יכול לומר, אני הייתי זמין כאשר חיפשו אותי, היה אפשר להשיג אותי. בוודאי שהזמינות צריכה להיות במענה לקהל, ובוודאי שהרבה יותר טוב שגם במענה טלפוני".

פרוש סיכם: "אני אומר את זה לעצמי וללשכה שלי, אין דבר כזה מאה אחוז, אך הציבור צריך להיות משוכנע שהנציגים נותנים את המיטב, כדי לתת מענה מירבי".









מאיר פרוש סיעת כח בית שמש בחירות מקומיות שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד