י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סער ל'בחדרי': "הדיבורים על הרתעה נגד החמאס - דיבורים חלולים"

בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער תקף בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את התנהלות הממשלה בנושא ביטחונם של תושבי הדרום • "גילוי המנהרה הוכיח שאותם תושבים שאמרו שהם שומעים קולות של חפירות ממכשירים כאלו ואחרים לא דמיינו"

סער. צילום: :יונתן זינדל פלאש 90
סער. צילום: :יונתן זינדל פלאש 90

בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער התייחס הצהריים (ב) לפרטים שהותרו לפרסום מוקדם יותר היום על מנהרת טרור מרצועת עזה שנמצאה בשטח ישראל, ואמר כי "הדיבורים על הרתעה שיש נגד החמאס הם דיבורים חלולים ואחיזת עיניים". את הדברים אמר סער במהלך סיור שערך בירוחם - שם קיבל אזרחות כבוד מראש העיר מיכאל ביטון.

גדעון סער נשאל על ידי כתב בחדרי חרדים האם האזרחים בגבול עזה יכולים להיות רגועים?

"קודם כל זה הוכיח שאותם תושבים שאמרו שהם שומעים קולות של חפירות של מכשירים כאלו ואחרים לא דמיינו, והדבר הזה מלמד אותנו שהדיבורים על הרתעה שיש נגד החמאס הם דיבורים חלולים, אחיזת עיניים, מכיוון שבחסות הרגיעה הזמנית החמאס חופר מנהרות התקפיות לתוך שטח ישראל. חמאס מתחמש לסיבוב הבא וכדאי מאוד בסופו של דבר כאשר רואים את הדברים אלה בעיניים - להסיק את המסקנות הנכונות ולעבור מדיבורים שהם דיבורים חלולים למעשים".



כזכור, בשעות הבוקר הותר לפרסום כי לפני כשבוע נחשפה מנהרת טרור באיזור הישוב חולית, בשטח המועצה האיזורית אשכול. מדובר במנהרה חדשה שנחפרה לאחר מבצע צוק איתן. המנהרה התגלתה באמצעות אמצעים טכנולוגים של צה"ל ומידע מודיעיני של השב"כ.

על פי צה"ל, מדובר במנהרה שמתחילה בעומק הרצועה והגיעה אל תוך השטח הסמוך לגבול, ובמרחק גדול מבתי התושבים בעוטף עזה. בניגוד למקרי העבר, הפעם המנהרה לא אותרה על ידי חקלאים, אלא על ידי הכוחות ההנדסיים שפועלים במקום.

המנהרה שאותרה, נחפרה ככל הנראה לאחר "צוק איתן" על ידי חמאס, בכדי להתכונן לפרץ הלחימה הבא. לחמאס נודע שהמנהרה התגלתה, אך הם החליטו לא להיאבק נגד הריסתה. ההערכה בצה"ל היא כי גילוי המנהרה לא יוביל לסבב הסלמה ברצועה.
גדעון סער מנהרות רצועת עזה ביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד