י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סער קיבל אזרחות כבוד בירוחם: "לא מספיק 'ווייז'"

בכיר הליכוד זכה לתעודת אזרח כבוד של ירוחם, בשל פעילותו למענה • אמר: "ירוחם הייתה בליבי ואני שמח שגם אני נשארתי בלב האנשים"

סער מקבל אזרחות כבוד בירוחם
סער מקבל אזרחות כבוד בירוחם

בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער ורעייתו גאולה אבן-סער הגיעו היום (ב), לביקור בירוחם. לסער הוענקה אזרחות כבוד מהעיר, בשל תרומתו לעיר ירוחם בפרט ולנגב בכלל.

סער סייר בירוחם במהלך היום, יחד עם ראש המועצה המקומית ירוחם מיכאל ביטון. נערך לו טקס הרמת כוסית שבמהלכו הוענקה לו תעודת אזרחות הכבוד.



ראש העיר מיכאל ביטון פתח את הטקס, וכינה את גדעון סער: "המנהיג הלאומי גדעון סער, וגם חבר של ירוחם".

ביטון המשיך: "בתפקידך גילית עוצמה פנימית, נחישות, תבונה ומסירות שלא על מנת לקבל פרס, כי איזה פרס ירוחם יכולה לתת לך? זה ישוב קטן.

"עשית מעשה גדול שישפיע על ירוחם חמישים ומאה שנה מהיום. כל עיר הבה"דים היא בתחום השיפוט שלנו - זה ייתן הכנסות לירוחם. בסיסי צה"ל מסביב ישלמו הכנסות לירוחם. על הדבר הזה, מועצת ירוחם ותושביה החליטו להעניק לך אזרחות כבוד לדורות - כמי שהטביע חותם בעיר ועשה מעשה צודק".

סער פתח את דבריו בדברי תודה לראש העיר וחברי המועצה, שמצאו אותו ראוי לכבוד: "קיבלתי מהרבה מאוד רשויות, אזרחות כבוד במהלך כהונתי בתפקידים ממלכתיים", אמר, "אבל אני חייב להודות שאף פעם לא התרגשתי כמו היום. הסיבה היא כי זו פחות חוכמה לתת אזרחות כבוד לשר הפנים הממונה על הרשויות או לשר החינוך. אבל אם כשאתה לא בתפקיד ולא בחיים הציבוריים, אתה מקבל את ההוקרה והערכה למה שעשית - אתה יודע שזה בא מאה אחוז ממקום אמיתי".

סער עקץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע בשבוע שעבר לירוחם לועידת הנגב ואמר: "יש צורך בלעשות מעשים, בפחות כנסים ופחות דיבורים. לא מספיק לדעת לשים את ירוחם על ווייז ולהגיע לועידה או לכינוס כזה או אחר. זה יפה אבל לא מספיק. ירוחם, דימונה וערד צריכות להיות בלב ובראש. כך אני הגעתי כל יום למשרד. אני לא בא לכאן היום כאיש פוליטי, אני גם לא בא עם הבטחות, אני בא אחרי שעשיתי מעשה, כי תמיד זכרתי מי ואיפה האנשים שנתנו לי ולחברי את הכוח להגיע לתפקידים שאותם מילאנו ומה האמונה שבשבילה נבחרנו. משמח אותי לדעת שגם לי יש פינה בליבכם - ועל כך אני רוצה לומר לכם תודה".
גדעון סער תנועת הליכוד ירוחם אזרחות כבוד הנגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד