י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הנהג ל'בחדרי' "זיהיתי בבית החולים את המחבל קטוע ידיים ורגליים"

נהג האוטובוס משה לוי, מספר ל'בחדרי חרדים' על התדהמה בבית החולים: "בזירת הפיגוע שכב פצוע קטוע גפיים שעף החוצה. קראתי לאנשי מד"א לטפל בו - בבית החולים גיליתי שזה המחבל" • "כשהוא עלה לאוטובוס, הוא לא נראה לי חשוד"

נהג האוטובוס משה לוי
נהג האוטובוס משה לוי

זיהה בבית החולים: משה לוי, נהג אוטובוס אגד בקו 12 שבו אירע הפיגוע, בו נפצעו 21 בני אדם, סיפר אמש (ג') ל'בחדרי חרדים', על הרגע שבו גילה את המחבל בבית החולים: "ואני עוד ביקשתי בזירה שיטפלו בו". סיפר

בשיחה ל'בחדרי חרדים', סיפר הנהג ההמום על רגעי הפיגוע: "הנסיעה הייתה רגילה, ראיתי את המחבל עולה לאוטובוס באחת התחנות. המחבל עלה ושילם כמו כולם. הוא לא היה נראה לי חשוד ולא נשא תיק מוזר. לא. לא חשדתי בו, פתאום ברחוב ברעם היה פקק גדול ואז נשמע פיצוץ גדול. ואז עוד פיצוץ אדיר.

"ראיתי המון אנשים מדממים שזועקים. אני ברחתי מהאוטובוס ופתחתי את הדלתות. בחוץ היו אנשים שעפו מהאוטובוס. ראיתי את המחבל שוכב כשהוא קטוע רגליים וידיים. אמרתי לאנשי מד"א לטפל בו. קראתי: "תעזרו לו".

"הגעתי לבית החולים וראיתי את האיש הזה שוכב ביחידה לטיפול נמרץ, הבנתי מאנשי הבטחון שזה המחבל. ואני עוד ביקשתי שיעזרו לו. היה פיצוץ מחריש אוזניים", הוא חוזר ואומר, "אני עדיין קצת מבוהל, אבל קרה לי נס, ה' עשה איתי חסד ועם כל עם ישראל. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם זה היה קורה לידי, אסון קשה מאוד נמנע".


הנהג לחדשות ערוץ 2

פצוע קשה בסכנת חיים
בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מאושפזים הבוקר שישה פצועים מהפיגוע אתמול. אחד במצב קשה מאוד עם פגיעה משולבת קשה בגפיים וכוויות, שנותח ומאושפז בטיפול נמרץ, והוא מונשם ומורדם במצב לא יציב ובסכנת חיים. שני פצועים במצב בינוני אחרי ניתוח, במצב יציב. לא מונשמים ולא מורדמים. ועוד שלושה פצועים באורח קל.

ובבית החולים הדסה עין כרם מטופלים שישה מפצועי הפיגוע בדרך חברון, בהם ארבעה במצב בינוני עד קשה ויציבים, המאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ, ושניים נוספים במצב קל.

הידיעה עודכנה בבוקר יום שלישי, 19/4.
משה לוי נהג אוטובוס טרור אוטובוסים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד