י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ניסים בלאק בסינגל חדש "זמן חירותינו"

"זמן חירותנו" - להיט חדש ואנרגטי מבית היוצר של הראפר ניסים בלאק, סינגל שני מתוך אלבום חדש ומושקע בהפקה בינלאומית שיראה אור בקרוב

ניסים בלאק בסינגל חדש "זמן חירותינו"

לא מזמן הוא כבש בסערה את העולם היהודי כאשר התארח בשיר "ה' מלך 2.0" של גד אלבז, השיר זכה להצלחה מסחררת בכל העולם היהודי, ניסים הגשים את חלומו, עשה עליה לישראל וכיום הוא לקראת סיום אלבומו החדש שיצא לקראת חג שבועות.

ניסים בלאק - ראפר וזמר היפ הופ שחור מסיאטל, היה מוכר בשם דמיאן בלאק [D.BLACK] גדל כמוסלמי וסומן ככוכב עולה במוזיקה השחורה בעולם. בעקבות מקרה טראגי שקרה לאחד מחבריו התחיל לחפש משמעות לחייו ואז עשה מהפך בחייו והתגייר. הוא שינה את שמו ל"ניסים" ויחד עם משפחתו המורחבת הפך לחסיד אמיתי ובחודשים האחרונים עשה עליה לישראל ומתגורר בירושלים.

הקליפ צולם בבית שאן, בהפקתו של דני פינקלמן ביימו וערכו סוייר פורמן ובן אנדרסון.



בוידאו רואים מיופיה של ישראל ובשילוב מהעבר כאשר רואים את העתיקות הרומיות. ניסים מוסיף "אני רוצה שכל יהודי יתגהה בזהותו הקדושה". בשיר, הוא מדבר על האחדות שלנו בכל הדורות שמסמלת את זהותנו היהודית.

השיר החדש של בלאק "זמן חרותנו", נושא עמו מסר של תקווה וגעגועים לביאת משיח. "כל יהודי צריך להרגיש ולצפות שזה יקרה בפסח הזה", אומר ניסים וממשיך, "אם נהיה כמהים ונתפלל בכל ליבנו, נוכל לחולל פלאות".
ניסים בלאק זמן חרותנו סינגל ראפר מוזיקה חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד