י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מכה על חטא: "פישלנו כי תקפנו מנשקי מזוזות"

ח"כ אראל מרגלית מהמחנה הציוני מריח פריימריז, ויוצא עם סרטון תוקפני נגד צמרת מפלגתו: "תקפנו מנשקי מזוזות במקום לנשק אותם"

אראל מרגלית. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אראל מרגלית. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

מרגלית מעלה הילוך: בצל חקירת יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, והדיבורים על הקדמת הפריימריז במפלגת העבודה, יוצא הערב (ג) ח"כ אראל מרגלית המתמודד לראשות המפלגה, עם סרטון דרמטי בו הוא קורא למפלגה לצאת לדרך חדשה ולכבוש את השלטון. אראל מרגלית מכה על חטא נאום "מנשקי המזוזות".

הסרטון מאופיין בשפה עממית ואף גסה: "פישלנו. פישלנו", אומר מרגלית, "כי נתנו להם לצרוח ולהרגיש שהם צודקים ולהיראות גברים", אמר, "ותראו כמה פסיכופטים הם גידלו. הם גידלו את 'הצל' שמפחד מהצל של עצמו. שישאל את הפנתרים השחורים אך מרימים מאבק בישראל. לא מאבק של אפסים. הם גידלו את לה פמיליה - חבורת ג'ובניקים שמרגישים גברים רק בקבוצות של מאה.


סרטון ההסברה של אראל מרגלית (הושמטו ביטויים לא ראויים)

"הם גידלו את אורן חזן שהדבר היחיד שהחזיק בחיים שלו היה רובה מים במסיבת בריכה בבולגריה. הם גדילו נערי גבעות ששורפים משפחות וצריכים מוסד סגור ועוד לא דיברנו על ארגון להבה. חבורת גברים שאף אחת לא רצתה אותם. אבל אנחנו פישלנו.

"פישלנו כי נתנו להם את הרחובות. פישלנו כי תקפנו את מנשקי המזוזות במקום פשוט לנשק אותם. בקיצור פישלנו כי שתקנו. כי פחדנו להיות כמוהם ולספר שנתניהו "מר ביטחון" שחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות מדינת ישראל. שהוא ראש הממשלה הראשון שעשה תיקו עם החמאס, שבכללי הם בעיקר יודעים להחזיר שטחים בלי תמורה, לילל, להסית, להיכנס להיסטריה, להתקפל עם זנב בין הרגליים ואז להתבכיין. אבל רגע, אתם אומרים - לפחות הם מחוברים לעם, עאלק מחוברים. אני דאגתי לפריפריה בשבוע כמו שמירי רגב לא תדאג לה כל החיים שלה. כשהקמתי חברות לא הלכתי להרצליה פיתוח אלא עשיתי את זה עם צעירים בירושלים, בבאר שבע וקרית שמונה. והליכוד בינתיים? רק דיבר וצרח וגנח. אני צמחתי מאפס וראיתי מצוקות שנסיכי הליכוד עוד לא חוו בחיים שלהם. את הפריפריה הם רואים דרך האסמסים שהם שולחים לשם עם שקרים ש"הערבים נוהרים לקלפיות", ואחרי זה הם לא מתייחסים לכיוון של הפריפריה. די להגיד שהכל אבוד, התפקדו עכשיו נהיה גדולים וננצח".
אריאל מרגלית המחנה הציוני סרטון הסברה בוזי הרצוג נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד