ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אלפים בהפגנה לשחרור החייל מחברון

אלפים הפגינו בתל אביב, למען שחרורו של אלאור אזריה, החייל שירה למוות במחבל בחברון

הפגנה בככר רבין. צילום: תומר נויברג, פלאש90
הפגנה בככר רבין. צילום: תומר נויברג, פלאש90

אלפים הפגינו הלילה (ג), בככר רבין בתל אביב, לשחרורו של אלאור אזריה, החייל שירה במחבל בחברון.

בעצרת התמיכה הששתפו בני משפחתו, אומנים פוליטיקאים ומשפחות שכולות. המפגינים הניפו דגלי ישראל ונשאו שלטים שאמרו: "לשחרר את אלאור", "מחבל מת לא חוזר לרצוח יהודים". בהפגנה בלט בנוכחותו ח"כ אורן חזן.

חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי שרון גל, שאירגן את העצרת אמר: "עם ישראל בעד צה"ל. עם ישראל אוהב את הלוחמים. כולנו אוהבים את צה"ל. כולנו אוהבים את הלוחמים. ניסו לפגוע בעצרת אבל לא הצליחו. אם יש חייל בצרה אנחנו לא נוטשים אותו. אנחנו מחבקים אותו. תסתכל אלאור, עם ישראל מאחוריך. עם ישראל איתך. עם ישראל לא מפקיר את לוחמיו. אתה לא לבד".

אביו צ'ארלי אמר: "העצרת הזו היא עבור כל חיילי צה"ל ועבור הבן שלי. לכל אחד יש בן או בת בצה"ל. אני רוצה שכל אחד מהחיילים ירגיש שהעם מאחוריו. אנחנו עם חזק. לא ניתן לשבור אותנו. אני רוצה להגיד לבן שלי 'אלאור אתה לא מאמין כמה אנשים באו לפה. כל העם פה'. העם השפוי פה".

אמו של אלאור אמרה: "אלאור, איך אפשר להסתכל לך בעיניים ולנסות לתמוך בך כשאני רואה את הדמעות בעיניך? אתה גדלת על ערכים ואהבת המולדת. התגייסת לצבא כדי לתרום את חלקך למדינה.

"היית תמיד חדור מוטיבציה ושאפת להיות לוחם גם כשהדרך היתה רווית מכשולים. לא ויתרת. אתה תמיד אומר לי אמא אל תדאגי לי, תהיי חזקה. אבל איך עושים את זה ילד? אני מרגישה שהלב שלי חצוי כשאתה לא איתי. אני מתפללת שבחג הפסח גם אתה תהיה בן חורין".

צילום: תומר נויברג, פלאש90














הפגנה החייל היורה חברון תל אביב בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד