י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מצטרפים ל-014 וזוכים במצוות 'קמחא דפסחא'

לקראת חג הפסח: מצטרפים ל-014 של בזק בינלאומי ומשתתפים ב'קמחא דפסחא' לבית התבשיל (פרסומי)

חלוקת קמחא דפסחא. צילום: שוקי לרר
חלוקת קמחא דפסחא. צילום: שוקי לרר

מבשרים בשורות טובות. שיתוף פעולה ייחודי בין 014 בזק בינלאומי ובית התבשיל יאפשר גם בחג הזה לעשרות משפחות מעוטות יכולת לערוך את סדר הפסח בשולחן ערוך ומפואר ובצורה מכובדת.

כחלק מקמפיין 'בשורות טובות', חברת 014 בזק בינלאומי, מתגייסת למען משפחות מעוטות יכולת. במסגרת שיתוף הפעולה תתרום 014 בזק בינלאומי ארוחת חג עבור כל לקוח חדש המצטרף לשירותי השיחות הבינלאומיות של החברה.

בית התבשיל, הינו בית עבור מאות משפחות מעוטות יכולות שאין באפשרותן לממן את הוצאות החג המרובות, ובוחרים להיעזר בדרך מכובדת באמצעות בית התבשיל, שיתוף הפעולה מאפשר לבית התבשיל גם השנה לחלק ארוחות חג לאלפי משפחות.

שיתוף הפעולה המבורך בין חברת 014 בזק בינלאומי לבית התבשיל, נולד כחלק מגישת המעורבות החברתית שמהווה ערך מרכזי בעבודתה של בזק בינלאומי, כחברת שירותי תקשורת מובילה. החברה מעודדת יוזמות קהילתיות מתוך תפיסה שפעילויות של תרומה לקהילה מחזקות את הקשר של העובדים עם הקהילה ואת תחושת השייכות והסיפוק בקרב עובדי החברה.

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי: "משפחות רבות מתקשות להיערך לחג. כדי שגם אותן משפחות יזכו לשמוע בשורות טובות, התגייסה 014 בזק בינלאומי לסייע להן לקיים את סעודת החג כהלכתה . אנו שמחים לתת לציבור הלקוחות שלנו את ההזדמנות ליטול חלק במצווה חשובה זו".

שיתוף הפעולה יחל היום (יום שני, ג' בניסן) ויימשך עד יום שלישי ג' דחוה"מ (יח' בניסן)
ניתן להצטרף למגוון חבילות 014 לחו"ל בטלפון 1-800-076-777
בזק בינלאומי קמחא דפסחא מעורבות חברתית חברת תקשורת חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד