י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

כשמנחם טוקר הכריז: יש יורש למ.ב.ד

אחרי עונה משובחת וערב מותח במיוחד הוכרז אמש הזוכה בתחרות המוזיקה "הקול הבא": מוטי רוטמן, שניצחונו מתווסף לניצחון גדול יותר, על מחלת הסרטן, לפני מספר שנים

כשמנחם טוקר הכריז: יש יורש למ.ב.ד

אמש (ג) נערך בבנייני האומה בירושלים מול קהל של אלפי בחורי ישיבות גמר תוכנית הריאליטי הראשונה למגזר החרדי - 'הקול הבא'. בתום ערב מלא דרמות ותהפוכות המתמודד מוטי רוטמן הוכרז כ"קול הבא במוזיקה היהודית". רוטמן שהפעים את צוות השופטים בקולו המיוחד עוד משלב האודישנים עשה זאת גם אתמול ובביצוע מדהים לשיר 'עוד ישמע' של ר' שלמה קרליבך הוא כבש את ליבם של השופטים ומאות אלפי המאזינים והצופים. "תודה לך ה'", אלו היו המילים הראשונות של רוטמן שזכה לתשואות אדירות מהקהל התומך שבמקום.

התוכנית הקול הבא הופקה על ידי דוד פדידה עבור התוכנית מוצ"ש חי ברדיו קול חי והונחתה ע"י מנחם טוקר. במהלך השנה האחרונה היא צברה מאות אלפי מעריצים שעקבו באדיקות אחרי המתמודדים והביצועים השונים. אל הגמר שנערך אמש הגיעו שישה מתמודדים: ראובן בקר, שמואל הררי, משה חדד, יוסי מארק, אביגדור רוט ומוטי רוטמן שזכה לבסוף בתואר הנכסף. רגע מרגש היה לאחר רגע הזכייה כשרוטמן הודה לבורא עולם וחשף את סיפור חייו. מתברר שלפני שנים ספורות הוא חלה בסרטן והיה בין חיים למוות וב"ה החלים והשתקם וכעת הוא סוגר מעגל עם סיפור מרגש שכזה.



אל המקום השני הגיע המתמודד ראובן בקר שהפתיע שוב ושוב את השופטים והקהל באמצעות כוח הרצון והנחישות להצליח ובאמצעות הביקורת שקיבל מהשופטים הוא השתפר והתקדם עד שכבש את המקום השני והמכובד, בזכות ולא בחסד.

במהלך הערב ביצעו המתמודדים ביחד ולחוד את מיטב השירים במוזיקה היהודית ומאות אלפי המאזינים והצופים דירגו את בחירתם באמצעות הטלפון ובאתר 'קול חי' ובחרו, כאמור, את מוטי רוטמן כמנצח הגדול של העונה.

צילום: רוני מטס


















































































הקול הבא רוטמן מנחם טוקר ערב הגמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד