כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דרעי בראיון ראשון: "בכל מקרה לא אבוא בטענות למשטרה ולפרקליטות"

בראיון ראשון מאז פתיחת חקירתו, אומר שר הפנים אריה דרעי: "גם במקרה שהסיפור הזה יימשך, ואפילו במקרה שיודיעו שאין כלום וסוגרים את התיק, לא אבוא בטענות למשטרה ולפרקליטות. הם עשו את עבודתם - יש קשיים אבל הכל מלמעלה"

אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

דרעי מרגיע את השטח: "לא בא בטענות למשטרה ולפרקליטות", כך אומר יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, בראיון ראשון שהוא מעניק מאז תחילת החקירה בעניינו, לגליון החג של 'יום ליום', בטאון ש"ס.

בראיון החגיגי אומר דרעי: "אני רוצה לומר דבר אחד ברור, גם במקרה שחלילה הסיפור הזה יימשך, ואפילו במקרה שיודיעו שאין כלום וסוגרים את התיק, לא אבוא בכלל בטענות למשטרה ולפרקליטות. הם עשו את עבודתם והיה עליהם לבדוק את הטעון בדיקה".

דרעי ממשיך ומספר על התמיכה לה הוא זוכה ממועצת חכמי התורה של ש"ס, "כשאתה רואה את מרן ראש הישיבה שליט"א, את מועצת חכמי התורה ואת גדולי ישראל כמה הם מחזקים וכמה הם מעודדים, כשאתה רואה את הנציגים ואת השטח, אתה מבין שיש לך שליחות ויש לך אחריות, ואין לי ספק שהכל זה לטובה. גם כשישנם קשיים כאלו ואחרים עם כל ההסתר פנים, בסופו של דבר אנחנו כיהודים מאמינים בני מאמינים מבינים שהכל הוא מלמעלה".

דרעי התייחס גם לעבודת הממשלה והוא אומר: "אני בדעה שברגע שאתה חבר בקבינט ויש לך מה לומר, תאמר אך ורק בישיבות הקבינט. גם אם יש לך ביקורת חריפה במיוחד, תשמיע אותה בתוך החדר ולא בכלי התקשורת. הקבינט הוא צומת רגישות מרכזית בו מתקבלים הכרעות כבדות משקל, ולכן כל ביקורת פומבית נגד החלטות הממשלה וכל שכן נגד מערכת הביטחון, היא ביקורת פסולה בעיני. זה מחליש את מערכת הביטחון. צה"ל והשב"כ".

בדברים שנשא ביום ראשון דרעי בפני חברי תנועת ש"ס, התייחס גם לחקירה בעניינו ואמר: אמר: "אין לי מושג עדיין על מה החקירה. השר דרעי נשא דברים ואמר כי: ״אני בן אדם כמו כולכם. ברור שזה לא קל, בפרט שזה בא בהפתעה מוחלטת, ואין לי עד לרגע זה, אפילו מושג במה מדובר״.

דרעי הוסיף ואמר: ״אני מרשה לעצמי להעריך שעל אף הקואליציה הצרה - הממשלה תחזיק מעמד, לא תורחב, ויתכן שלאור התקציב הדו שנתי אפילו תשלים את ימיה. הממשלה כנראה לא תורחב בתקופה הקרובה אולם הערכה שלי שממשלת 61 תמשיך לכהן ואנחנו נמשיך להחזיק ולפעול למען הציבור במשרדי הפנים, דתות ונגב גליל עד תום הקדנציה.

"המשימה שלנו היא להמשיך לעבוד קשה למען עם ישראל. אנחנו נמשיך לעבוד במשרדים שלנו בכל הכוח עד סיום הקדנציה. התנועה שלנו עלתה על מסלול המראה, וזה יימשך. כאב לי שבוטל הכנס בארנה כי לא נוכל להודות לרבנים שלנו".
אריה דרעי יום ליום שס חקירת משטרה בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד