כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חקירת התאונה בביתר: שלושת המעורבים שוחררו

הנהג הדורס, אביו של מפעיל שטיפת הרכבים ומי שהביא את הרכב - שוחררו היום למעצר בית בתנאים מגבילים

זירת התאונה. צילום: זק"א
זירת התאונה. צילום: זק"א

הנער בן ה-16.5 שדרס למוות את הילדה מלי ברנשטיין בת ה-3 ופצע קל את אחיה הגדול, שוחרר היום (ה) למעצר בית.

אמש, לאחר התאונה ברחוב פחד יצחק בביתר עילית, עצרה המשטרה לחקירה שלושה בני אדם: הנער הדורס, בן 16.5 תושב העיר שעבד במקום, אביו של חברו איתו עסק בשטיפת הרכבים ונהג הרכב שעמו בוצעה התאונה.

עורך הדין גבי טרונישוילי, מי שמייצג את דייר המקום שבנו הפעיל את שטיפת הרכב יחד עם חברו הדורס, אומר ל'בחדרי חרדים' כי טרם ברור האם הנער הדורס נכנס לרכב על דעת עצמו על מנת להזיזו, או שעשה זאת על דעת נהג הרכב.

השלושה הובאו הבוקר (ה') לבית המשפט השלום בירושלים, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הקטין הדורס, אולם השופט דוד שאול גבאי ריכטר החליט לשחררו למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים נוספים.

נהג הרכב, קרוב משפחתו של בעל הרכב, נחקר אף הוא ושוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים.

"לא ברור לי למה נעצר אביו של מפעיל השטיפה", אומרים ל'בחדרי חרדים' עורכי הדין המייצגים אותו. "הוא בסך הכל הוציא צינור מהבית לבקשת בנו הקטין". לדברי עוה"ד גבי טרונישוילי ויריב אבירם, מי שהפעיל את שטיפת הרכבים הוא בנו של מרשם, ומי שדרס את הילדים הוא חברו.

"תחילה טענו במשטרה שהוא הפעיל עסק לא חוקי, אך בחקירתו הוא טען שהוא לא הפעיל שום עסק, ומעבר לצינור מים שהוא הוציא לחצר, לא הייתה לו שום מעורבות". בית המשפט קיבל את עמדתם והוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים, אך אושר לו לצאת לתפילות.
מעצר בית חשודים ביתר עילית מלי ברנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד