י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

הותר לפרסום: ההרוג בפיגוע האוטובוס - מחבל

חקירת פיגוע האוטובוס שאירע בתחילת השבוע בירושלים: אושר סופית כי הפצוע קשה שמת אתמול בבית החולים הוא המחבל

הותר לפרסום: ההרוג בפיגוע האוטובוס - מחבל
pp

צומצם צו איסור פרסום המתייחס לפיגוע באוטובוס ברחוב משה ברעם מיום בתחילת השבוע.

היום (ה) הותר לפרסום כי הפצוע אנוש מהפיגוע, שמת בבית החולים שערי צדק, הוא המחבל שביצע את פיגוע ההתאבדות באוטובוס אגד קו 12, ברחוב משה ברעם בתלפיות.

כיממה לאחר הפיגוע, נעצרו מספר פעילי חמאס מאיזור בית לחם אשר חשודים כמי שמעורבים ונטלו חלק בתכנון ובהוצאת הפיגוע לפועל. העצורים הועברו לחקירת שירות הביטחון הכללי.

המחבל, עבד אל חמיד מחמד אחמד אבו סרור, כבן 19 תושב בית ג'אלה, מזוהה עם תנועת החמאס. הוא נפצע כאמור באורח אנוש במהלך ביצוע הפיגוע ומת מפצעיו אתמול בבית החולים שערי צדק. בפיגוע נפצעו 20 אזרחים, מהם 1 באורח קשה, 7 באורח בינוני והיתר באורח קל.

בפעילות מודיעינית ומבצעית אינטנסיבית ומשותפת לשירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וצה״ל נעצרו כיממה לאחר הפיגוע מספר חשודים, פעילי חמאס מאזור בית לחם, החשודים במעורבות בתכנון הפיגוע והוצאתו לפועל.

חקירתם נמשכת ופרטיהם חסויים.

מפקד מחוז ירושלים שיבח את החוקרים ואת שיתוף הפעולה הפורה עם שירות הביטחון הכללי שהביא למעצר המהיר של החשודים. שיתוף פעולה שתורם רבות להגברת הביטחון של הציבור.

בית משפט השלום בירושלים נענה לבקשת החוקרים והותיר את צו איסור הפרסום על יתר פרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים, למעט הפרטים המפורטים לעיל..
צו איסור פרסום מחבל הרוג פיגוע האוטובוס מטען חבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד