כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

סגן ר"ע ירושלים צביקה כהן: "דיברתי עם שלומי ז"ל. הוא הנהן לי וסימן עם העיניים"

סגן ר"ע ירושלים נסע מאחורי רכב משפחת אביזוהר, שהתרסק בתאונה הקשה על כביש 90, בה קיפד את חייו הבן האברך הרב שלמה ז"ל, והוריו נפצעו באורח קשה • בשיחה עם בחדרי הוא מספר על האימה: "על הרצפה היו פזורים עופות ואוכל לחג"

הלווייתו של הרב שלמה אביזוהר ז"ל הערב
הלווייתו של הרב שלמה אביזוהר ז"ל הערב

 

היום (ה') אחרי צהריים אירעה תאונת דרכים קשה בכביש 90 על יד מושב ארגמן, בו נהרג נהג הרכב הרב שלמה אביזוהר, אברך חרדי בן 30 מירושלים, אביו נפצע באורח קשה ואימו באורח קל.

המשפחה הייתה בדרך לטבריה, שם היו אמורים ההורים לחגוג את הפסח, ושלומי ז"ל התעתד לשוב לירושלים. רכב שסטה מהמסלול והתנגש בהם בעוצמה, שם קץ לחייו של שלומי, ופצע את הוריו שמאושפזים כעת בבתי החולים רמב"ם בחיפה והעמק בעפולה.

 

צביקה כהן, סגן ראש עיריית ירושלים מטעם ש"ס ומחזיק תיק חינוך בעיר, שהיה עם רכבו מאחורי הרכב שנפגע, מספר ל'בחדרי חרדים': "הייתי בדרך ללווייה של חבר, מלפני היה הרכב עם משפחת אביזוהר. לפתע הם התנגשנו מסיבה לא ברורה ברכב אחר, והתהפכו עם רכבם על הגג באמצע הכביש. הם היו שלושה אנשים - אבא, אמא והבן שנהרג ל"ע, הם היו לכודים ברכב.

"הדלק נשפך מהרכב, והיה פחד גדול שלא יידלק כל שנייה, זה היה פחד פחדים. המראות היו מזעזעים, נורא ואיום. זו טראומה קשה, אירוע קשה שלא ישכח, ממש טרגדיה. הם היו בדרך לבנם בטבריה, והבן היה אמור לחזור לביתו בירושלים".

כהן ממשיך ומספר - "כשפתחתי את הדלתות, דיברתי עם הנהג שלומי ז"ל, ואמרתי לו - תחזיק מעמד אנחנו איתך. הוא הנהן בראשו והגיב עם העניים. הוא לא יכול לדבר. האמא הצליחה להחליף איתי כמה מילים, הסבירה לי עליהם ולאן הם נוסעים. עם האבא לא הצלחתי לדבר, הצלחתי לשחרר את האמא מהרכב, אבל האבא ושלומי היו ממש לכודים. ברצפת הרכב היו מפוזרים אוכל ועופות לחג שהם לקחו איתם, היו גם בגדים ושאר דברי חג".

הרגעים הללו נמשכו עד שהגיעו כוחות ההצלה. "אז החלו להגיע חיילים לסייע, פתחנו את הדלתות בנסיון להוריד אנשים, תוך שאני מזעיק כוחות הצלה ומסוקים. הם הגיעו אחרי 20 דקות, זה מקום רחוק כמו באמצע מדבר, קצת לפני מחולה.

"דיברתי עם המשטרה שלוש או ארבע פעמים והסברתי להם את המיקום. בנוסף, שוחחתי עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת ויוסי רפאלי מהצלה. הראשונים שהגעיו היו כיבוי האש, שעימם החלנו לפתוח את הדלתות של הרכב אחד אחד".

לסיום הוא אומר, "גם אני עברתי בעבר תאונת דרכים. כשהייתי בזירה הכל חזר אלי, זה מציף לי הכל מחדש. צריך להסביר לנהגים לנסוע בזהירות ולא להתעסק בפלאפון".

תאונת דרכים כביש 90 שלומי אביזוהר צביקה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד