י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

בעלי פאב ליצמן ל'בחדרי': "החלטתי להקים פאב על שמו של השר"

באי נמל תל אביב הופתעו למראה פאב חדש עם שם מקורי - "ליצמן" • בשיחה עם 'בחדרי חרדים', מסביר הבעלים מדוע בחר בשם המפתיע לפאב החדש

פופולארי, ליצמן
פופולארי, ליצמן

השר הכי פופלרי, עכשיו בתל אביב - פאב מסעדה חדש נפתח בימים אלה בנמל תל אביב, תחת השם "ליצמן", על שם השר הזוכה לאהדה רבה בציבור וזוכה בסקרי אהדת הקהל, מאז רפורמת הקנאביס עליה הכריז, ויוזמות נוספות.

רן דיזיצר, בעלי פאב 'ליצמן' אומר הערב ל'בחדרי חרדים' - "זו השנה ראשונה בה הקמנו בנמל תל אביב פאב מסעדה, שייפעל רק בימי הקייץ תחת כיפת השמיים. כל שנה בקיץ נחליף שם לאחת הדמויות הציבוריות שאנו מעריכים את פועלה, ואת העבודה שהיא עושה.

"השנה הראשונה נפתחה על שם שר הבריאות יעקב ליצמן, כך החלטנו אנשי ההנהלה של המסעדה. השר ליצמן הוא קונצנזוס היום, כשר שפועל למען האזרחים, מקדם יוזמות חיוביות ועושה למען כל השכבות. בהחלט ראינו לנכון לעשות כך".

- האם דיברת עם ליצמן על הקמת הפאב?

דיזיצר: "לא דיברנו בעניין עם השר ליצמן, זו יוזמה שלנו כאזרחים. אני מאוד אהיה מופתע ואשמח אם הוא ידע. היום זה היום הראשון שלנו, ולקוחות שבאו ממש נהנו מהרעיון, והסכימו עם הדעה שלנו. הם אף אמרו שהשר ליצמן הוא שר מוצלח שמקדם רפורמות, ופועל למען כל המגזרים - חרדים וחילונים כאחד. זה מבורך וחשוב".

מלשכת השר ליצמן נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' - "השר אינו מכיר את היוזמה, ומאחל לכולם הרבה בריאות". בסביבת ליצמן אמרו עוד כי - "נקווה שלא יוגש במקום ג'אנק-פוד. אם זה היה כשר וסגור בשבת, אולי השר היה יכול גם לקפוץ לשם, אך ברור שזה נמנע ממנו".


באדיבות חדשות 2
יעקב ליצמן פאב ליצמן נמל תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד