כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לא תאמינו: הגוי שקנה את החמץ בחיפה - חרדי חסיד ברסלב • תיעוד בלעדי

"עשר דקות לקח לי לשכנע את הגוי שישב לצידי, שאני אכן גוי" מספר רן שנראה ל'בחדרי חרדים', מיד לאחר שקנה את החמץ מהדיין הגאון רבי חיים כץ • איך קורה כזה דבר, והאם הגוי החסידי מתכנן לאכול חמץ? הסיפור המלא • כזה דבר עוד לא היה

לא תאמינו: הגוי שקנה את החמץ בחיפה - חרדי חסיד ברסלב • תיעוד בלעדי

הגוי שקנה את החמץ בחיפה מהדיין הגאון רבי חיים כץ, מרבני העיר חיפה, הוא לא אחר מאשר בחור ישיבה רגיל לכל דבר (כמעט), שגם מחזיק מכשיר פלאפון כשר.

מדובר ברן שנראה, אברך חסיד ברסלב, שעדיין לא התגייר - הוא בן 17, והוריו הגויים אינם מסכימים שיתגייר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי שנראה מחכה להיות בן 18, ומנסה להתקדם כבר מעכשיו עם תהליך ההתגיירות שלו, בינתיים הוא קונה את החמץ מהיהודים בחיפה.

על אף שהוא זה שקונה את החמץ, שנראה מכיר את כל הלכות מכירת החמץ על בוריים, והוא אף שומר כשרות ושבת, אותה הוא מקפיד להאריך עד זמן רבינו תם.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר רן - "היה היום במכירת חמץ שם עוד גוי, ולא האמין שאני גם גוי. לקח לי עשר דקות לשכנע אותו כי אני במראה נראה כחרדי ולבוש כחסידי. אני חסיד ברסלב ורוצה להתגייר, ואני כבר שש שנים בתהליך חזרה בתשובה".

הגוי החסידי מוסיף ל'בחדרי' - "אני לא חייב בבל ייראה ובל יימצא, ולכן מוכרים לי את החמץ. אבל אני לא אוכל חמץ בפסח. אין סיכוי".

'בחדרי חרדים' עם תיעוד בלעדי של הגוי החרדי:











גוי ברסלב מכירת חמץ הרב חיים כץ חיפה חסיד ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד