כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: פורע פרץ לבית מדרש חסידי בברוקלין

מתפללי בית מדרש חסידי בויליאמסבורג בברוקלין, הופתעו למראה הפורע שפרץ אחוז אמוק לתוך בית המדרש • אחד מעדי הראיה משחזר ל'בחדרי חרדים' את שראו עיניו - צפו בתיעוד המזעזע

התוקף משתולל עם סולם בידו
התוקף משתולל עם סולם בידו

 

פוגרום לאור יום בבית הכנסת - אלמוני פרץ לבית כנסת חסידי בשכונת וילאמסבורג בברוקלין והחל להתפרע, תוך שהוא משליח בזעם וקללות ספרים, שולחנות, ותשמישי קדושה.



הפורע, שאינו מזרע ישראל, אף ניסה לתקוף את הלומדים והמתפללים עם סולם ברזל השייך לבית המדרש. למרבה המזל, המתפללים הצליחו לחמוק ללא פגע. הפורע המשיך לבזות את בית הכנסת, הוציא ספרים מהארונות והטיח אותם בריצפה בזלזול מחפיר. בהמשך הוא נעצר, ועלה חשש כי הוא לוקה בנפשו.

לייזר, אברך ששהה בבית הכנסת בעת התקיפה עם כמה מחבריו, סיפר ל'בחדרי חרדים': "ישבנו קבוצה ולמדנו גמרא, לפתע נכנס גוי באמוק של ממש. לא הבנתי מה קרה, חשבתי שרודפים אחריו מבחוץ, עד שהבנתי שהוא בא לרדוף אותנו. הרגשנו אני וחברי כמו פיגוע בישראל, היו קולות של לימוד ואז הלם מוחלט".

הוא משחזר את הגרעים בהם החל הפורץ להתפרע. "הוא העיף ספרים שולחנות ודברי קדוש, תוך בזיון מחפיר. לא ידענו מה לעשות. למרבה המזל הצלחנו לחמוק מהדלת, וכשהוא יצא אחרינו קפצנו עליו כמה חבר'ה וריתקנו אותו לרצפה. ניצלנו ממש בנס, משם כבר העברנו אותו לגורמי הביטחון שיטפלו בו".

 

המתפרע מובא למעצר (באדיבות המצלם)


ברוקלין ויליאמסבורג גוי השתולל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד