ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שבר על שבר: הרב ציון חי אבי זוהר ז"ל

הרוג שני בתאונת הדמים שאירעה ביום חמישי בכביש 90: הרב ציון חי אבי זוהר ז"ל נפטר לאחר יומיים של מאבק על חייו ולאחר המוות הטראגי של בנו שלמה חזקיה ז"ל

שבר על שבר: הרב ציון חי אבי זוהר ז"ל
ך

שבר על שבר: מבית החולים רמב"ם בחיפה מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרב ציון חי אבי זוהר ז"ל, שנפצע באורח קשה בתאונה הקשה בכביש 90 ביום חמישי אחר הצהריים, והוא בן 71 בפטירתו.

ביומיים האחרונים מאז התאונה הקשה נלחמו הרופאים על חייו, אך למגינת לב בני המשפחה הוא השיב את נשמתו לבוראה הלילה, מוצאי חג ראשון של פסח.

בתאונה הקשה נהרג בנו הנהג האברך החשוב הרב שלמה חזקיה אבי זוהר זצ"ל משכונת גילה בירושלים, בגיל 31 בלבד, והוא הובא למנוחות בהר המנוחות באותו יום בשעה מאוחרת.

בני המשפחה היו בדרכם לעשות את חג הפסח בעיר טבריה, לחגוג אצל הבן הגדול המתגורר במקום. רכב שהיה נהוג בידי בן מיעוטים סטה מהנתיב, והתנגש חזיתית בעוצמה רבה ברכב המשפחה שהיה נהוג בידי שלמה ז"ל.

אחד מקרובי המשפחה אומר ל'בחדרי חרדים': "זה אסון כפול ומר עבורנו ועבור כולם, רק ביום חמישי בלילה ליווינו את שלומי לקבורה, ועכשיו אנחנו צריכים ללכת וללוות את ציון. אנחנו לא מעכלים, זה ממש קרבנות פסח".

מדוברות היישוב תל ציון נמסר כי היישוב משתתף בצערה הכבד של תושבת היישוב גב' שרה אדרי, אשת ידידנו היקר מתנדב איחוד הצלה ר' יעקב אדרי, על פטירת אביה הרב ציון חי אביזוהר ז"ל ועל פטירת אחיה הרב שלמה חזקיה זוהר ז"ל, שנהרגו בתאונת דרכים הקשה בכביש הבקעה ביום חמישי האחרון.

בני משפחת אבי זוהר מבקשים עדיין מכל הציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת האמא גבירה מרים בת שרה טובה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל, מאחר והיא עדיין מאושפזת בבית החולים רמב"ם.

מסע ההלוויה יתקיים היום (א' דחול המועד) בשעה 14:30 מבית ההלוויות קהילת ירושלים בהר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הידיעה עודכנה בשעה 11:47

מסע הלוויה של שלמה חזקיה אבי זוהר ז"ל
תאונה כביש 90 שלמה אבי זוהר הלוויה בית החולים רמבם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד