כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אסון: תושבת ביתר עילית נהרגה בתאונת דרכים בליל אמש

אסון מר במוצאי חג ראשון של פסח: תושבת ביתר עילית בת 65 נהגה לביתה בעיר, כשתאונה חזיתית עם רכב אחר גרמה למותה הטראגי • בעלה נפטר לפני כמה חודשים, והשניים לא זכו לפרי בטן • בתאונה עוד פצועים בינוני וקשה - צפו בתיעוד

התאונה הלילה, צילום: דוברות מד"א
התאונה הלילה, צילום: דוברות מד"א

הלילה (א'), כשעה לאחר חצות, אירעה תאונת דרכים קטלנית בכביש 375 - כביש עוקף חוסאן. שני כלי רכב ישראלים התנגשו חזיתית, ואחת הנוסעות, בת 65 תושבת ביתר עילית נהרגה. שני נוסעים נוספים נפצעו קשה ובינוני, וחמישה באורח קל.

ההרוגה בתאונה הקשה היא האשה מרת הדסה גידה ע"ה, תושבת העיר ביתר עילית, ובת 65 בפטירתה. המנוחה ע"ה הייתה בדרכה לביתה ברחוב האדמו"ר רבי ישראל מרוז'ין בעיר, כשמצאה את מותה בתאונה הקשה.

פטירתה הטראגית של מרת הדסה גידה ע"ה, מגיעה לאחר פטירת בעלה הרב ירמיה ז"ל בחורף האחרון. הרב ירמיה ז"ל נפטר לפני מספר חודשים לאחר שחלה בסוכרת, כשהוא בן 63. הוא שימש כמאבטח בעיר ביתר לפרנסתו.

בעיר ביתר עילית המומים מהאבדיה הקשה. שכניה מספרים כי הדסה גידה ע"ה ‏הייתה ידועה כאשה מיוחדת, ובכל שבת הייתה מארגנת תהילים לכל בנות הרחוב. המנוחה ע"ה לא זכתה לזרע של קיימא, והציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמתה של הדסה בת רבי אליהו.


התאונה הלילה, צילום: דוברות מד"א

מתנדבי הצלה העניקו טיפול רפואי לנפגעים, ופינו אותם לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים. צוותי זק"א הוזעקו למקום לטפל בכבוד המת. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מה שגרם לתאונה זו סטיה מנתיב של אחד הרכבים, אך טרם נקבעה הסיבה לסטיה.

יוסי רייניץ, סגן ראש סניף איחוד הצלה ביתר, מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. נהגת אחד מכלי הרכב נהרגה במקום כתוצאה מאופי הפציעה הקשה ממנה סבלה. כמו כן הענקנו טיפול רפואי בזירה לנהג רכב שנפצע בינוני ומספר נפגעים קל מכלי הרכב הנוספים שמעורבים בתאונה. הנפגעים פונו ע"י מד"א לבתי החולים בירושלים. צוותי זק"א מביתר עילית פעלו בזירה לטיפול בגופת ההרוגה".
תאונת דרכים ביתר עילית הרוגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד