י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דיווח: המשטרה תמליץ לסגור את התיק נגד הרצוג

חדשות ערוץ 2 מדווח: המשטרה תמליץ לסגור את התיק בעניינו של יו"ר המחנה הציוני, בוז'י הרצוג

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90

המשטרה תמליץ על סגירת התיק נגד יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, כך מדווח ערוץ 2

לפי הדיווח מסתמן שהמשטרה תמליץ על סגירתו של התיק נגד יו"ר המחנה הציוני ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג.

המשטרה חקרה באזהרה את יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג. בחשד לעבירות על חוק מימון מפלגות בבחירות המוקדמות למפלגת העבודה בשנת 2013.

בטקס הרמת כוסית של המחנה הציוני התייחס הרצוג לחקירה ואמר: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים. אם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע!".

"זה לא סוד שבמהלך השבועיים האחרונים", המשיך, "הצהרתי שוב ושוב שאגיע בכל עת ולכל מקום ואמסור את גרסתי ואת זה עשיתי במהלך הבוקר, ואם יהיה צורך אגיע ואסייע ככל שיידרש. כדי שהפרשה הזו תהיה מאחורינו ובמהרה. התייצבתי הבוקר ללא דיחוי, אני סומך על גורמי אכיפת החוק ואני מודה על המכובדות וההוגנות.

"אתם יודעים שזה זה גם לא סוד, שבכל פעם שעולה סוגיית בחירות כלליות או הפנימיות - צפות תלונות שונות ומשונות וטוב שהדברים נבדקים כפי שנבדקו גם בעבר, אצל ראשי אופוזיציה קודמים שנחקרו במשטרה. הרצוג הוסיף ואמר: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים ואם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע! תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם תופעות שכאלו, להתגבר עליהן, להמשיך, להוביל ולנצח!".

ח"כ עמיר פרץ הגיב: "אני מברך את בוז'י הרצוג על סגירת התיק ועל הסרת העננה מעל ראשו. יש לי אמון מלא במערכת אכיפת החוק וביכולתה להגיע לחקר האמת, ואני שמח שכעת נוכל לשוב לעסוק ביחד בנושאים הבוערים בתחום המדיני-ביטחוני והחברתי-כלכלי".
יצחק הרצוג תיק חקירה מימון מפלגות המחנה הציוני משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד