ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

החסידים התכנסו בבני ברק: "הצלחתנו באחדותנו"

כ-60 נציגי הקהילות הכלל חסידיות התאספו לרגל החג בבני ברק, בהשתתפות ראש העיר וחברי המועצה • אורח הכבוד: סגן שר החינוך מאיר פרוש

החסידים התכנסו בבני ברק: "הצלחתנו באחדותנו"

סיעת 'שלומי אמונים - הכלל חסידי' ערכה היום (ב' דחול המועד) כינוס חג מיוחד בבני ברק, בהשתתפות ראש העיר חנוך זייברט וחברי המועצה קוסטליץ, מרמורשטיין, לאנגזם, אברמוביץ וגרליץ. אורח הכבוד באירוע היה סגן שר החינוך ויו"ר הסיעה ח"כ מאיר פרוש, שביקר קודם לכן בבתיהם של גדולי ישראל הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין וקיבל מהם ברכת חג.

הנושאים המרכזיים שעמדו על הפרק הם האחדות במגזר החסידי ובין החסידויות השונות וההקצאות למגזר החסידי בבני ברק. סגן השר התייחס לכך וציין כי יש להודות לראש העיר על ההתקדמות שנרשמה בנושא, אבל עדיין יש לבקש ולצפות לעוד כפי שמגיע. פרוש הוסיף וציין: "יש כל מיני שמועות שגונבו לאוזננו, אנחנו צריכים לעמוד על שלנו ובעז"ה במשך הקיץ תשמעו התפתחויות מעניינות שעדיין לא כולם יודעים".

חבר המועצה קוסטליץ חיזק את הדברים וציין כי "כדי לתקן את עוולות העבר לא מספיק מה שאנחנו מקבלים", גם הרב מרמורשטיין ציין כי הכלל חסידי אינו מקבל את התפקידים המגיעים לו וכי בקדנציה הבאה עליו לדרוש סגנות ראש העיר. חנוך זייברט עצמו הגיב לדברים כי היום "אנחנו לא שותפים אלא אחד, יש הרבה שזה לצנינים בעיניהם, אבל זה יימשך ככה בעז"ה והציבור החסידי יהיה מאוחד. האחדות האגודאית זה סוד ההצלחה בבני ברק ובכל הארץ".

המשתתפים גם העלו על נס את הפעילות הציבורית הענפה של הנציגות המקומית, וחבר המועצה אברמוביץ סיפר למשתתפים כי "יש לנו לשכה לפניות הציבור שטיפלה באלפי פניות עד היום. תמשיכו להעסיק אותנו..."
שלומי אמונים כלל חסידי לשכה לפניות הציבור אסיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד