כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קןרסים ברגע האמת: הכישלון של 'קווים'

יותר משעה חיכו עשרות נוסעים בתחנת האוטובוס בבני ברק לקו 230 של חברת 'קווים' - אך הוא בושש מלהגיע • וזה לא הכל

קןרסים ברגע האמת: הכישלון של 'קווים'

 

שעה ורבע של עצבים, זו הייתה מנת חלקם של עשרות נוסעים שהמתינו אתמול (א) מהשעה 21:00 בערב לקו אוטובוס 230 של חברת קווים מבני ברק לשכונת ברכפלד במודיעין עילית.

בממתינים, משפחות רבות עם ילדים שנסעו לבקר את ההורים בבני ברק ונאלצו להמתין במשך שעה ורבע לקו האוטובוס שבושש מלהגיע.

אחד הממתינים מ.ב. סיפר ל'בחדרי חרדים': "הגענו לתחנה ברחוב עזרא סמוך לשיכון ויז'ניץ בשעה תשע, ומאז ועד השעה עשר ועשרה חלפו על פנינו שבע אוטובוסים מקווים אחרים של החברה - 210, 220 ו-240 אך לא 230.

"זה בלתי נסבל, ילדים קטנים בוכים בתחנות ומחכים, בפרט שבחגים מתגברים את הקווים, לא יתכן שהחברה לא תשלח קו", הוא מתלונן ומוסיף: "גם כשהגיע כבר אוטובוס, הנהג מתחיל לספור אחד אחד האם יש לו מקום לכולם. זו עגמת נפש רבה ובושה לחברה שנבחנת דווקא בימי החגים האם בכוחה לתגבר. גם כשהתקשרנו למוקד לשמוע מתי האוטובוס מגיע לתחנה שמענו כל דקה שעה אחרת והאוטובוס בושש מלהגיע".

נוסע אחר שהמתין בתחנה התלונן אף הוא לבחדרי חרדים ואומר: "זה היה סיוט, איך שאתה רואה שכל הקווים האחרים עוברים ודווקא האוטובוס שלך לא מגיע. ניסיתי להתקשר לעסקנים והם אומרים שהאוטובוס דילג, אך גם זו לא תשובה. איך יכול להיות ששאר הקווים עוברים ורק זה לא, חשבתי שזו טעות אך כל נהג אומר 'כבר מגיע האוטובוס שלכם' ואנחנו ממתינים שעה שלמה".

מדוברות חברת קווים נמסר לבחדרי חרדים "כי התלונה נמצאת בשלב הבדיקה. נגיב בהרחבה בהתאם לאחר שיתבררו פרטי המקרה".

קווים אוטובוס קריסה משפחות חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד