ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הנער המוכה ל'בחדרי': "כולם היו בהלם"

בן הישיבה שהוכה במרכול בנתיבות, מספר על המקרה ל'בחדרי חרדים': "הוא צרח עלי 'חצוף, יא זבל'. הוא נראה לי אנטי ושונא חרדים"

הרגע האלים כפי שצולם במצלמות האבטחה
הרגע האלים כפי שצולם במצלמות האבטחה

 

"כולם היו בהלם מהמקרה", כך מעיד חיים, בן הישיבה שהוכה על ידי אדם חילוני בנתיבות - בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

הבוקר פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', על אדם בעל חזות חילונית, הסוטר בחוזקה על פניו של צעיר חרדי, תוך שהוא צועק עליו "חצוף", ומשאיר בהלם את הסובבים. התיעוד פורסם ברשת החברתית ועורר סערה גדולה.

חיים א. - הצעיר החרדי מספר על המקרה ל'בחדרי חרדים': "עזרתי לאדם זקן לאסוף את המוצרים שקנה לביתו לתוך השקיות", סיפר, "לידי עמד אדם חילוני שביקש שאזיז את המוצרים ואזדרז לאסוף לשקיות הכל, אמרתי לו: "בסדר אני מיד מסיים", ואז לפתע הוא התחיל לצעוק ללא שום סיבה, "חוצפן. רשע יא זבל", הוא היה נראה לי אנטי ושונא חרדים".



"פתאום הןא סטר לי וזה כאב. לאחר שסטר לי, המאבטח ועוד מספר אנשים הפרידו ביננו ואז צעק וקילל אותם כאחוז אמוק. אני המשכתי לסייע לזקן אחר כך.

"הוא איבד את העשתונות על כלום", ממשיך הצעיר ואומר, "הסובבים היו בהלם מוחלט. כשהתוקף יצא מהחנות הוא אמר לי סליחה אבל עדיין זה לא נתן לי כלום. אני מתכווין להתלונן על כך".

כאמור הסרטון פורסם בפייסבוק בשאר רשתות חברתיות, וגרר תגובות נזעמות כלפי המבוגר המכה, מצד חרדים וחילונים כאחד. המגיבים אף קראו למשטרה למצות את הדין עם התוקף.

בעל הסופר, אמר הבוקר ל'בחדרי חרדים' - "כשראיתי את זה במצלמות האבטחה, לא האמנתי למראה עיני. זה מזעזע אותי, אני קורא לאותו בחור חרדי שיתלונן במשטרה כנגד התוקף, ואנו נמסור את כל הצילומים והפרטים. אלימות זה לא דרכינו ואנו מצטערים בפני החרדי, אין לנו כל קשר לתוקף. אני מעריך שהתוקף מאחד הקיבוצים ולא תושב המקום, מקווה שזה לא יחזור על עצמו שוב אותו סיפר של תקיפה בסופר שלנו, וקורא לאהבה ואחווה בציבור כולו חרדים וחילונים".

א, הקופאי שתועד בסרטון מעביר את המוצרים, אמר הבוקר ל'בחדרי חרדים': "אני לא ראיתי שום דבר, הייתי עסוק בהעברת המוצרים בקופה. לאחר ששמעתי את הצעקה והסטירה שנתן לבחור החרדי, הפניתי את ראשי לראות מה קרה, זה היה רעש חזק. נסתי להבין מה קרה, אך המבוגר לקח את המוצרים והלך לדרכו".

במשטרת ישראל הגיבו על הסרטון: "הנושא מוכר לנו והועבר לטיפול תחנת נתיבות, שפתחה בחקירה לאיתור החשוד".

תגובת הגבר המכה טרם התקבלה.

נתיבות אלימות סופר מכות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד