י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נצחונות סוחפים לטראמפ בכל חמשת המדינות

דונלד טראמפ היכה את יריביו בכל חמשת המדינות בהן התמודד הלילה • הילרי קלינטון זכתה במרבית המדינות

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ

נצחונות גדולים לדונלד טראמפ, נצחונות משמעותיים גם להילרי קלינטון, בבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב הלילה (ד).

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, רשם נצחונות בכל חמשת המדינות בהם רץ אמש, כולל: מרילנד שם זכה ב-55% מהקולות, קונטיקט שם זכה ב-58%, פנסילבניה ב-57%, ודלאוור ב-61%. כך גם זכה בניצחון מוחץ ברוד איילנד עם 64%.

עתה יש לטראמפ 950 צירים מתוך 1,273 צירים להם הוא זקוק כדי לזכות במועמדות.

גם הילארי קלינטון רשמה נצחונות כאשר הביסה את ברני סנדרס במרבית המדינות, כולל פנסילבניה שם ניצחה ברוב של 56%, מרילנד - 64%, ודלאוור - 60%. בקונטיקט היא ניצחה ברוב זעום של 50%. ברני סנדרס ניצח אותה ברוד איילנד, ברוב של 55%.

לקלינטון 2,155 צירים מתוך 2,383 צירים להם היא זקוקה כדי לזכות במועמדות.

דונלד טראמפ נאם בניו יורק לאחר ניצחונו ואמר: "חייבים לזכור כי כשיש שלושה אנשים במרוץ ואתה משיג יותר מ-60% זה הישג גדול". הוא התייחס לשני המועמדים מולו טד קרוז וג'ון קייסיק, ואמר: "זה נגמר, הם לא ינצחו. קרוז וקייסיק פגעו בעצמם עם העסקה הכושלת שלהם". לדברי טראמפ, "הדרך היחידה לנצח את המערכת היא דרך הצבעות וניצחונות גדולים. זה מה שקרה הלילה וזה מה שקרה בניו יורק. יש לנו מיליוני קולות יותר מקרוז ומקייסיק".

הוא גם התייחס למועמד הדמוקרטי ברני סנדרס וקרא לו לרוץ כמועמד עצמאי. "הדמוקרטים התייחסו לברני רע מאוד ואני חושב כי עליו לרוץ כמועמד עצמאי" אמר.

הילרי קלינטון אמרה בעצרת תמיכה בפנסילבניה, "עם העזרה שלכם נחזור לפילדלפיה לוועידה המפלגתית עם רוב הצירים, נאחד את המפלגה וננצח את הבחירות".
דונלד טראמפ ארהב בחירות לנשיאות וושינגטון הילרי קלינטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד