כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בצל החקירה: השר דרעי נופש בווילה המשפחתית בספסופה

בצל החקירה בעניינו, נופש שר הפנים אריה דרעי יחד עם משפחתו, בווילה המשפחתית ביישוב ספסופה שבצפון, שעלתה לכותרות • אחיו הרב יהודה דרעי, רבה של באר שבע, שוהה לא הרחק, בצפת

הבית בספסופה
הבית בספסופה

בצל החקירה הפלילית נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ואחיו עו"ד שלמה (מומו) דרעי, שוהה השר עם משפחתו בווילה המפורסמת ביישוב ספסופה.

הווילה שבישוב הצפוני, עמדה בצל הפרסומים והדיווחים על החקירה לכאורה בנושא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השר דרעי שוהה בימי החג יחד עם בני משפחתו בווילת הנופש של המשפחה במושב ספסופה הסמוכה למירון בצפון במהלך כל חג הפסח.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי גם אחיו של השר דרעי, הגאון רבי יהודה דרעי רבה של באר שבע שוהה גם הוא במהלך ימי החג בצפון, בעיר צפת.

כזכור בחודש האחרון מתנהלת חקירה כנגד האחים לבית משפחת דרעי ובין הדיוחים עלה נושא דירת הנופש של המשפחה בספסופה.

יצויין כי טרם נחקר אמר שלמה דרעי (מומו) בראיון למקור ראשון כי "אני לא חושב שיש כאן רדיפה או גזענות". והוסיף כי "אריה הוא בחור מוכשר עם אג'נדה ברורה, שמושך אש ורכילויות. לוקחים פרשייה קטנה כמו הבית בספסופה ומנפחים אותה.

"ראיתי שעורך בכיר ב'דה־מרקר' (סמי פרץ, מ"ט) כתב שצריך לראות את העניין בפרופורציות. וילה מפוארת בספסופה היא כמו פקאקטע דירה בתל־אביב. היו אנשים ששאלו אותי אם בניית הבית בספסופה נועדה ללקט קולות במגזר הערבי".

ינקי דרעי בצילום מהווילה (פייסבוק)צילום: ינקי דרעי בצילום מהווילה (פייסבוק)
ינקי דרעי בצילום מהווילה (פייסבוק)

בראיון חג בלעדי ל'בחדרי חרדים' אמר רבה של באר שבע, הגאון רבי יהודה דרעי, כי "אנחנו לא מוטרדים, אנחנו מכירים את רבי אריה ואת פועלו.

"אני סמוך ובטוח שהחקירה תמוצה והרשויות יעשו מה שהן צריכות לעשות. אין לי ספק שהצדק בעזרת ה' יישמע ויראה במהרה, אנחנו רגועים ואני חושב שכולם יכולים להיות רגועים. אני מקווה שכבר לקראת החג העננה הזו תתפזר ואריה יוכל להמשיך בעבודת הקודש שלו.

"לא מכיר את פרטי החקירה ואני לא רוצה להתעסק בנושא הזה. אני כפי שאמרתי סמוך ובטוח שגם אחי אריה וגם אחי שלמה פעלו ויודעים לפעול כפי שצריך לפעול, ואין לי שום ספק שבעזרת ה' אנחנו נתבשר בעניין הזה בשורות טובות עוד בימים הקרובים".

הרב דרעי בצפתצילום: הרב דרעי בצפת
הרב דרעי בצפת

.
ספסופה דרעי שס צפון צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד