י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גלעד ל'בחדרי': "על הציבור החרדי לחנך לניקיון במקום להפגע מביקורת"

השדרן הבכיר אברי גלעד, לא מתנצל על דבריו נגד הציבור החרדי - ה'מטנף' לדבריו, את הפארקים • אומר ל'בחדרי': "בכירים חרדים ברכו אותי. יואיל הציבור החרדי לחנך לניקיון במקום לחנך להפגע אוטומטית מכל ביקורת לגיטימית"

אברי גלעד. צילום: פלאש90.
אברי גלעד. צילום: פלאש90.

אברי גלעד לא מתנצל: בתגובה לסערה שעוררו הדברי שאמר השדרן הבכיר ממשיך אברי גלעד ואומר ל'בחדרי חרדים' היום (ד'), "יואיל הציבור החרדי לחנך לניקיון".

בתגובה לסערה שעוררו דברי השדרן הבכיר במהלך הימים האחרונים הגיב השדרן ל'בחדרי חרדים' היום ואמר: "בכירים חרדים פנו אלי בעקבות הדברים באופן פרטי, וברכו אותי על מה שאמרתי. הם אמרו שהלכלוך ברשות הרבים שמפזרים יהודים יראי שמיים הוא חילול השם ממש".

עוד הוסיף: "הדברים דברי אמת, הפארק היה מטונף ברמות, ויואיל הציבור החרדי לחנך לניקיון במקום לחנך להפגע אוטומטית מכל ביקורת לגיטימית. חג שמח".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' אברי גלעד ועינת נתן המגישים את תוכנית 'משפחה גרעינית' בגל"צ, הקדישו את תוכניתם, לפני מספר ימים, כדי להסית נגד הציבור החרדי ש"מלכלך את הפארקים", כדבריהם.

גלעד סיפר למאזינים על הביקור שלו בפארק הירקון: "אתמול הלכנו לפארק הירקון כמנהגנו מדי שבוע – שבועיים עם הילדות באופניים", סיפר, "הלכנו להאכיל את הברוווזים, השפמנונים וכל דרי דפארק, ואיך שבדרך ראיתי המון המון חרדים נוהרים בהמוניהם לאגם, לאטרקציות, אמרתי לעצמי: 'יהיה פחות נעים היום'".

גלעד המשיך והסביר: ""החרדים… וזה מבוסס על שיחות עם עובדי הפארק – שאמרו לי מה שראיתי בעיני אחר כך איך זה קורה – שהחרדים פשוט מטנפים את הפארק בצורה שאף מגזר באוכלוסיה לא עושה. ראיתי מול עיני ילד חרדי לוקח שקית של כל הפסולת של המשפחה שלו, רץ והופ למים. המים היו מלאים בשקיות אשפה מדופן אל דופן, זה היה ממש מגעיל.

"אני שואל את עצמי", המשיך, "מה, במשפחות החרדיות לא מלמדים ניקיון? לא מלמדים התחשבות בזולת? או שכשהם באים לפארק הירקון בתל אביב הם מרגישים באיזה ארץ אויב שחובה לבאס אותו? הרי זה שוב הכללה אנחנו הרי אנחנו יודעים שזה שוב הכללה, אבל ניקיון הוא לא הצד החזק של רחובות וערי החרדים, יש יוצאים מהכלל, אבל אני לא מבין למה הניקיון סותר את היהדות. בל תשחית".



בהמשך התוכנית התקשר מאזין זועם על הדברים שאמר אברי גלעד כנגד החרדים. עינת נתן פנתה לאברי גלעד: "תתנצל?".

גלעד הגיב: "אני מתנצל בפניך אדוני על זה שאתה בוחר בזעם כתגובה ריגשית לעובדה. ואם הבעייה שלך הייתה עם הכללה כל שהיא שחלילה נפלה בדברי, אז אני מבין שבדת הפוליטית אי אפשר להגיד אלה ואלה, אבל לא איכפת לי. כי כשיש מספיק פרטים בתוך אוכלוסייה שמתנהגים באופן מסוים אז אפשר להכליל ולא להוציא דווקא את אשכנזי מתוך זה ולהגיד דווקא הוא היה בסדר".
אברי גלעד פארק לכלוך גלצ רשות הרבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד