י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

משה אבוטבול בקבוצה פנימית: "מציע לכל תופרי החליפות להמתין עם ההצהרות"

הקדנציה השניה של אבוטבול בבית שמש בעיצומה, ובכירי העירייה תוהים האם הוא יתמודד שוב, ואם לא - מי היורש? • בעקבות כתבת החג של ריבלין, שובר ראש העיר שתיקה ומבהיר בקבוצה פנימית של בכירי העירייה מה כוונותיו להמשך הדרך

אבוטבול ומונטג על רקע מפת העיר בית שמש, צילום: יעקב לדרמן, פלאש90
אבוטבול ומונטג על רקע מפת העיר בית שמש, צילום: יעקב לדרמן, פלאש90

⁠⁠⁠אבוטבול קורא לנציגים המתכננים לרשת אותו, תמתינו: ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול התייחס בקבוצת וואטספ פנימית לכתבה החג של הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין בבקהילה, בה סקר את קרב הירושה בבית שמש בין סגן ראש העיר שמוליק גרינברג, ומחזיק תיק תכנון ובניה משה מונטג.

אבוטבול כתב כי הוא ממליץ לכל תופרי החליפות להמתין עם ההצהרות והתוכנית לפחות עד שנה לפני הבחירות "כדי שנוכל לעבוד יחד באחדות".

את ההודעה, שהודלפה לידי 'בחדרי חרדים' מקבוצת הוואטסאפ הפנימית של בכירי עיריית בית שמש, פתח ראש העיר אבוטבול ואמר - "תראו, לחלק גדול מאוד מיושבי הבית כאן אני חייב המון על עצם היותי ראש העיר, ואת זה אף פעם לא אשכח - איך שנלחמו למעני ולמען העיר שאבחר לראשות העיר, זאת נקודת המוצא. גם אם מפעם לפעם נמתחת ביקורת, היא מלב כואב אך אוהב, לכן אני משתדל בכל כוחי לא לכעוס ולהיפגע אלא לנסות ולתקן".

אבוטבול החמיא לעצמו - "ואכן, תקופתי תצטיין בעיקר במהפכה הכללית של העיר. מעיר כללית לעיר תורנית חרדית. ביזור הסמכויות לחברי המועצה ניתן מתוך חשיבה עמוקה, שאני אתעסק בעיקר - במה שביקשו ממני גדולי ישראל להתמקד, בנושא הדיור ובסיוע להקמתם של עוד ועוד מוסדות תורניים, ויחד עם הממונים בתחומים אלו מונטג וארנרייך ישנה ב"ה הצלחה, ועוד היד נטויה. את השאר הדברים עושים במסירות גדולה שאר החברים היקרים, בתיקים שהם ממונים".

בעקבות השמועות על כך שלא יתמודד לכהונה נוספת, הבהיר ראש העיר - "לגבי עתידי ואמירותיי שתי קדנציות וכו', אנו באמצע קדנציה ויש עוד הרבה דברים טובים שיקרו עד לסיום הקדנציה הנוכחית, בכל מיני תחומים, גם בכבישים ועוד. אני לא עסוק וחושב כעת על הקדנציה הבאה, כי אני באמת עסוק גם בשעות הקטנות".

אבוטבול התייחס גם לנתון המראה כי ש"ס היא לא המפלגה הגדולה בקרב החרדים בבית שמש, וכתב - "מבין את זה שאני לא מפלגת הרוב בעיר, ולא כועס - כי אני דאגתי לבואם של אלפי המשפחות הללו, ושמח בבואם גם בלי קשר לדרך הצבעתם. והיה אם יטילו עלי שוב את התפקיד גדולי ישראל, לא חושב שיהיה מקום לסרב. אך אם יוחלט אחרת, אשמח במידה שווה, כי רק אני יודע כמה תפקיד זה קשה ביותר, ומצריך המון כוחות נפש וסבלנות. בפרט שלהזכירכם עירנו מעורבת, ועלי תמיד להלך בין הטיפות לרצות גם את "האח הגדול" ולהישאר משה הקטון".

לסיום שיגר אבוטבול מסר ליורשים העתידיים וכתב - "ממליץ לכל תופרי החליפות להמתין עם ההצהרות והתוכנית לפחות עד שנה לפני, כדי שנוכל לעבוד יחד באחדות ורעות, כי ראשות העיר היא דרך ולא המטרה. אסור שדברים אלו יעסיקו אותנו מעכשיו, כי המלאכה עוד רבה ועלינו להתעסק ולהצליח בכל המישורים. אגב, גם יעקב ריבלין חברי הטוב מציין בכתבתו את נושא הנס, ואני כידוע שמאמין בניסים ובעיקר עם הניסיון שלי אז גם בנפלאות".
משה אבוטבול עיריית בית שמש ראש העיר בית שמש בית שמש חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד