י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פגע וברח: ילד חרדי נפצע קשה בקריית מלאכי

תאונה קשה בקריית מלאכי: בן שנתיים וחצי חצה את הכביש ונפגע מרכב חולף • מצבו מוגדר קשה מאוד והוא מורדם ומונשם

צילום אילוסטרציה: מד"א
צילום אילוסטרציה: מד"א

ילד חרדי נפצע קשה מאוד בתאונת פגע וברח בקריית מלאכי.

בשעות אחר הצהרים (ד) סמוך לשעה 17:20 אירעה תאונת דרכים בקריית מלאכי. ילד בן שנתיים וחצי שחצה את הכביש יחד עם אחיו בן ה-8 נפגע מרכב חולף ונפצע.

הרכב הפוגע נמלט מהמקום. כוחות רבים של משטרת ישראל החלו בסריקות אחר הרכב ובוחני אגף התנועה בדרכם למקום לחקירת התאונה.

בשעת לילה הסגיר הנהג הפוגע את עצמו למשטרה.

הילד בן ה-2.5 טופל על ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה, ופונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים קפלן בניידת טיפול נמרץ של מד"א.

בחדר ההלם בבית החולים קפלן, מבצע צוות רפואי מומחה בילד תהליך החייאה ובדיקות הדמיה מקיפות על מנת להציל את חייו. מבית החולים קפלן נמסר כי מצבו של הילד מוגדר קשה מאוד והוא מורדם ומונשם.

בועז שרון מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד סבל מחבלות בראשו ובגפיו והיה זקוק לסיוע בחמצן. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה. נסיבות התאונה ייבדקו על ידי משטרת ישראל. לא נתקלנו ברכב פוגע בזירת התאונה בזמן שהענקנו לו טיפול".

פאראמדיק מד"א משה זרקה שהגיע למקום סיפר: "על המדרכה שכב ילד כבן 3 בהכרה מעורפלת, סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב ושאזרחים העבירו אותו מהכביש למדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח קפלן עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה ויציב".
קרית מלאכי ילד חרדי בית חולים קפלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד