כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הרוג בשריפת מיניבוס: "ידעתי שהבנאדם יתמוטט ויישרף"

אסון רודף אסון: מיניבוס עלה הערב בלהבות במרכז בני ברק, וממנו חולץ הנהג ללא רוח חיים • מתנדב שהגיע למקום ל'בחדרי חרדים': "ניסינו לעזור לו להיחלץ אבל האש התגברה ונאלצנו להתרחק" • צפו בתיעוד מהזירה

הרוג בשריפת מיניבוס: "ידעתי שהבנאדם יתמוטט ויישרף"

מיניבוס עלה הערב (ד) באש ברחוב נחמיה בבני ברק.

פאראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של אדם שחולץ מהרכב כשהוא ללא רוח חיים.

סמוך לשעה 20:51 נמסר למד"א מרחב דן על מיניבוס שעולה באש ברחוב נחמיה פינת ורנר בבני ברק.

מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו כי הרכב עלה באש והמתינו לסיום פעילות הכיבוי ולאחר מכן נקבע מותו של לכוד שהיה במיניבוס.

מדובר בנהג רכב ההסעות שנשרף למוות.

מחקירה ראשונית מסתמן כי מדובר בכשל טכני. יחד עם זאת, מפקד המרחב תנ"צ שמעון לביא הורה על הקמת צוות חקירה משותף למשטרה ולכיבוי.

כתוצאה מהשריפה, שני כלי רכב נוספים ניזוקו.

צוות 410 של זק"א מטפל במקום בכבוד המת.



"הייתי מבין הראשונים שהגיעו לזירה", מספר ל'בחדרי' מתנדב זק"א עזריאל שניצר. "ראיתי את המיניבוס עולה באש, ובתוכו דמות אדם נעה בפנים ומנסה להיחלץ. ביחד עם עוד אנשים ניסינו לשבור חלון ולסייע לו לצאת, אך ככל שעבר הזמן האש התלקחה עוד ועוד והייתי חייב להתרחק בשביל לא לסכן את עצמי".

שניצר לקח את זה קשה, "ידעתי שאם אני מתרחק מהמיניבוס הסיכויים של הלכוד לחיות הם קלושים, היה לי קשה מאוד לעזוב ולדעת שבעוד שניות הבן אדם מתמוטט ונשרף למוות. לאחר פעולות הכיבוי נכנסתי לרכב פנימה, ולצערי הרב הוא כבר לא היה בין החיים".

פאראמדיק מד"א גל פאר שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום המיניבוס בער וכוחות הכיבוי פעלו על מנת לכבות את האש, כעבור מספר דקות כשהתאפשר בוצעה סריקה בתוך המיניבוס ואותר אדם ללא רוח חיים, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מתנדב זק"א מצוות 410 עזריאל שניצר מספר: "קיבלנו קריאה ממוקד זק"א על מיניבוס שעולה באש ברחוב נחמיה במרכז בני ברק עם חשד ללכודים, הגעתי למקום תוך זמן קצר מאוד, בהגיעי למקום מצאנו מיניבוס של חברה בני ברקית שעולה בלהבות, לפי עוברי אורח בתוך המיניבוס ישנו לכוד, צוות כיבוי אש שהגיע למקום השתלט על הדליקה במהירות, לאחר הכיבוי התקרבנו למקום ומצאנו אדם - ככה"נ נהג המיניבוס - כשהוא ללא רוח חיים, הפכנו את האפוד מכתום לצהוב ואנו מטפלים כעת בכבוד בגופת ההרוג, המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה".
מיניבוס שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד