כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רוצח אבו חדיר ניסה להתאבד בכלא

יוסף חיים בן דוד חתך את עצמו באמצעות מכסה של קופסת שימורים בשירותים שבתאו בכלא איילון - אך טופל במרפאת הכלא

בן דוד. צילום: פלאש 90
בן דוד. צילום: פלאש 90

יוסף חיים בן דוד, שהורשע ברצח הנער מוחמד אבו חדיר, ניסה לפגוע בעצמו בתא השירותים שבתאו בכלא איילון - כך פורסם הערב (ד) בוואלה! NEWS. ככל הנראה, בן דוד חתך את עצמו באמצעות מכסה של קופסאת שימורים. מהשב"ס נמסר כי בן דוד אכן ניסה לפגוע בעצמו, חתך את עצמו בזרוע וטופל במרפאה הכלא.

לפני שבועיים הצית בן דוד נייר בחדר מפקדת האגף בו הוא מוחזק בבית הסוהר 'איילון'. הנייר כובה מייד ולא נגרם נזק למבנה. משירות בתי הסוהר נמסר ל'בחדרי' כי העצור טופל משמעתית.

ביום שלישי שעבר הרשיעו שופטי בית משפט המחוזי בירושלים את יוסף חיים בן דוד, בן 29 מגבע בנימין, בחטיפה ורצח של הנער מוחמד אבו חדיר. הדיון הבא, בשלב הטיעונים לעונש, יתקיים בשבוע הבא.

בגזר הדין קבעו השופטים, יעקב צבן, רפי כרמל ורבקה פרידמן-פלדמן, כי בעת ביצוע העבירות הנאשם בן דוד "לא היה פסיכוטי, הבין היטב את מעשיו, אחראי למעשיו שלט בהם והיתה לו יכולת להימנע מביצוע העבירות".

צבן הוסיף עוד כי "הנאשם נמצא מבין, אחראי ובעל שליטה ללא סימנים פסיכוטיים בבדיקה שגרתית שהתקיימה שבועות ספורים לפני האירוע וכך גם שבוע לאחר האירוע בבדיקה בבית חולים גהה. שם דיבר על לחץ, פחד, בהלה וחרטה תוך ביצוע המעשים – קרי הביע גם רגשות, והבעת רגשות אינה אופיינית להזיות, מחשבות שווא או קולות שהורו לו מה לעשות. בשחזור נראה ונשמע הנאשם רהוט, מודע, חד וברור כשהוא מתאר היטב את המהלך, מסביר הצורך בנקמה עקב רצח שלושת הנערים..."
בן דוד ניסיון התאבדות כלא רצח אבו חדיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד