כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו בתיעוד: הקבלת פני רבו ברגל אצל הגר"מ מאזוז

אלפים הקבילו את פניהם של ראש ישיבת 'כסא רחמים' ורבה של ירושלים, במעמד שנערך אמש באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק

צפו בתיעוד: הקבלת פני רבו ברגל אצל הגר"מ מאזוז
עזרא טרבסי

קהל רב בראשות רבני ערים, ראשי ישיבות וכוללים, דיינים ואישי ציבור, השתתפו במעמד הקבלת פני רבו המרכזי, של הגאון רבי מאיר מאזוז ראש ישיבת 'כסא רחמים' שנערך אתמול (ד) באולמות היכלי מלכות בבני ברק.

את הערב הנעימו זמרים ופייטנים, אלי הרצליך, שראל סופר, רפאל חיון ועוד. הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר אמר בדבריו: "אחרי שמרן המאור הגדול מורנו ורבינו עטרת ראשנו הלך לבית עולמו, והורם הנזר והוסרה העטרה, כמה אנחנו צריכים להודות לקב"ה שהשאיר לנו בדור הזה את מרן ראש הישיבה שליט"א, שהוא הנחמה שלנו, ואשרי הדור שמרן נמצא בו".

"לפני כמה שנים כשהייתי רב ראשי לישראל, שלח לי מכתב פרופסור גדול שלפי החשבון שהוא עשה, כל שנה נחסר כמה שניות, ואם כן הלוח היהודי לא מדוייק. ואני, לא יודע ולא מבין בזה, מייד שלחתי לרה"י הרב מאזוז, וכתב לו תשובה מפליאה, ושלחתי לו, ואמר לי הפרופסור מי זה הרב הזה שיודע את כל סדרי השמים".



המשא המרכזי של הערב היה של הגר"מ מאזוז שאמר בין הדברים: "רוחו של מרן הרב עובדיה מרחפת על המעמד הזה. רק בזכותו של הרב עובדיה יש ב"ה כל כך הרבה בחורי ישיבות, מרן ידע לרדת אל העם ולהעלות אותם אליו ואל התורה הקדושה. שתזכו בע"ה בקרוב, בקרוב, בקרוב, לרקוד לכבוד מלך המשיח". בהתייחס לדבריו של הרב עמאר החזיר הרב: "אנשים לא יודעים אחד ממאה מערכו של הרב עמאר, ראיתי השבוע חוברת שהוציא על קניני תורה, הכל בנועם, בחכמה ובתבונה"

עוד אמר הרב: "יש להיזהר בפסח לבדוק טוב כל מוצר שיש עליו כשרות לפסח, אתמול בא אלי אדם שאכל ביסלי וחשב שהוא כשר לפסח, בסוף התברר שהוא חמץ גמור. צריך להיזהר מאוד".































































































































הרב מאזוז הרב עמאר הקבלת פני רבו הרב עובדיה אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד