כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הפוליטיקאים חוגגים מימונה; אריה דרעי נשאר בבית

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פתח את אירועי חג המימונה בבית חבר 'הליכוד' בעיר יבנה • אמר: "היה פסח שקט - תודות למדיניות התקיפה שלנו" • יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ביטל במפתיע את השתתפותו בחגיגות: "יישאר בחוג המשפחה"

דרעי באירוע מימונה. צילום: יעקב כהן
דרעי באירוע מימונה. צילום: יעקב כהן

הפוליטיקאים חוגגים מימונה בלי השר המרוקאי: ראש הממשלה ושאר הפוליטיקאים משתתפים באירועי חג המיימונה של עדות צפון אפריקה. מי שימנע מהחגיגות הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, השתתפו הערב (מוצ"ש), בחגיגת המימונה שהתקיימה בביתו של חבר מועצת העיר ויו״ר סניף הליכוד ביבנה, עו״ד מאיר דהן. אל ראש הממשלה הצטרפו פוליטיקאים רבים

ראש הממשלה אמר באירוע: "קראתי היום, יחד עם בני החייל, מפרקי אבות. הם נכתבו כאן ביבנה. יבנה הייתה מרכז רוחני חשוב שהבטיח את המשכיותו של עם ישראל והיום היא ער ואם בישראל, הולכת ומתפתחת.

"טיילנו בימי החג כדי לטייל בארץ הנפלאה שלנו וראינו את הפיתוח, הקידמה והיופי. עבר עלינו פסח שקט, כשר ושמח. שקט – תודות לחיילים ולחיילות שלנו, לשוטרים ולשוטרות שלנו, לנשות ואנשי השב"כ שכולם שומרים עלינו – וגם תודות למדיניות התקיפה והנחושה של הממשלה שלנו, ממשלת הליכוד. אחרי ימי הפסח, ימי המצה, אני חושב שהגיע הזמן להנות ממופלאות המופלטה".

ראש האופוזיציה יצחק הרצוג, בירך את חוגגי המיימונה ו כתב הערב בעמוד הפייסבוק שלו: "בתקופה בה הגזענות מרימה את ראשה, האצבע קלה על המקלדת ומוצאו של אזרח עדיין משחק תפקיד במדינת ישראל, טוב שיש לילות כמו המימונה. בעשרות אלפי בתים בישראל פותחים את הבית ואת הלב, בחיוך, חברות ואהבה. מי יתן שימשיכו לשרור בתוכנו.תרבחו ותסעדו".

הנשיא לשעבר שמעון פרס השתתף בחגיגות המימונה בבית משפחת מלכה בתל אביב יחד עם עשרות אורחים, בני משפחה וחוגגים. ואמר: "חג שמח לכל בית ישראל- המימונה היא חג שמאחד את כל עם ישראל ואת כל העדות. מגיע לנו לשמוח, לאכול מופלטות ולשיר בקול".

השרה מירי רגב אמרה בחגיגת המימונה בבית משפחת סבח באשקלון: "שמחה שהעדה המרוקאית הצליחה להפוך את המימונה לחג לאומי בכך שאנו פותחים את ביתנו ודלתנו לכל עם ישראל. השפע והכנסת האורחים בחג מביאים לאחדות ושמחה בעם ישראל. תרבחו ותסעדו".

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד חגג הערב את חגיגות המימונה יחד עם ראשת העיר נתניה מרים פיירברג-איכר במספר אירועים מרכזיים בעיר. תחילה לפיד ופיירברג-איכר הגיעו לחגוג במימונה בבית משפחתו של חיים בן אבי, ולאחר מכן במימונה בבית משפחתה של סמדר סגל.

לעומת זאת, יו"ר שס השר אריה דרעי, ביטל הערב במפתיע את השתתפותו במספר חגיגות מימונה ברחבי הארץ. מלשכתו נמסר כי השר דרעי יחגוג עם בני משפחתו.
שס דרעי מיימונה חגיגה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד