ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

התפללו לרפואת הרבנית ברש: רונית בת אליס

הרבנית רונית ברש, בת ה-38 מאושפזת בימים האחרונים בשל תסחיף ריאתי • הרשת החברתית מתמלאת בפוסטים נרגשים הקוראים לרפואתה: הרבנית רונית בת אליס לרפואה שלמה

התפללו לרפואת הרבנית ברש: רונית בת אליס

מאות פוסטים נרגשים ברחבי הרשת החברתית זועקים בבקשה להתפלל על הרבנית רונית בת אליס. הרבנית ברש, היא אחת הדמויות הדומיננטיות בעולם החזרה בתשובה, ואחראית על נסיעות רבות לקברי צדיקים – באומן בפרט. ידועה גם כאחת הנשים החזקות בערבי הפרשות חלה לנשים וסוחפת אחריה נשים רבות – ללא הבדלי דת.

בימים האחרונים היא מאושפזת במצב קשה אך יציב, בבית החולים ברזילי באשקלון, לאחר שבריאתה נוצר קריש דם שיצר תסחיף. המקרה אירע מספר שבועות לאחר ניתוח שעברה הרבנית. ברש, 38, אם לחמשה ילדים – שוכבת בבית החולים, כשמחוצה לו מאות מעריצותיה המשוועות לעוד בדל מידע על בריאותה.

הרבנית ברש, שהיתה בעברה דמות מוכרת בעולם המסיבות החילוני, הפנתה את כל פועלה, עם חזרתה בתשובה, להחזרה בתשובה והכנסת האנרגיות והכימיה לנשים שחזרו בזכותה בתשובה.

בני משפחתה של הרבנית ברש אומרים ל'לובי נשי - בחדרי חרדים': ביום חמישי לפני כשבוע וחצי, הרבנית עברה ניתוח קטן להוצאת צ'יסטה מהרחם, ובליל שבת האחרון היו לרבנית קשיי נשימה והיא פונתה לבית החולים. מבדיקות שנעשו בבית החולים - נמצא שהיה לה כריש דם שנוצר ונדד לעבר העורק הראשי של הראה, ויצר תסחיף ריאתי שהקשה על נשימתה, ובעקבותיו נוצר כשל נשימתי חמור. הרבנית אושפזה בטיפול נמרץ. כעת חל שיפור משמעותי במצב הרבנית והיא בהכרה מלאה ונושמת ומתפקדת בכוחות עצמה.

בני משפחתה מוסיפים כי: "כאשר הרבנית התעוררה היא אמרה 'ראיתי את המוות מול העיניים'".
היא נשארת בבית החולים להשגחה והמשך מעקב, ואנו מקווים שבשבוע הבא היא תחזור לתפקוד מלא. בנוסף, הרבנית מודה לכל אלו שדאגו לשלומה והתפללו עבורה".

מתוך דף הפייסבוק של הרבנית רונית ברש





הרבנית ברש רונית ברש רפואה שלמה תסחיף ראתי חזרה בתשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד