כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מנכ"ל הכנסת התפטר, לטובת התמודדות על נצרת עילית

רונן פלוט בחר לסיים את תפקידו, ולהתמודד בניסיון להחליף את שמעון גבסו

רונן פלוט, צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי
רונן פלוט, צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי

מנכ"ל הכנסת רונן פלוט, בתיאום עם יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין, הודיע היום (ב') על יציאה לחופשה על מנת להתמודד על רשות העיר נצרת עילית, זאת בעקבות פסיקת בית המשפט העליון כי על ראש העיר נצרת שמעון גבסו חל קלון.

רונן פלוט מכהן כמנכ"ל הכנסת מאז שנת 2013, בכנסות ה-19 וה-20, ובתקופתו קודמו פרויקטים רבים בהנחיית יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין - פרויקט "כנסת ירוקה" שהפכה את הכנסת לפרלמנט מה"ירוקים" ביותר בעולם קודמו נושאים רבים הקשורים בשקיפות הכנסת, בפעילות אתר הכנסת, שקיפות באי ומוזמני דיוני הוועדות, הצבת מצלמות חדשות לשידורי טלוויזיה מכול חדרי הוועדות, פורטלים חדשים לוועדות הכנסת ועוד.

קודם לתפקיד מנכ"ל הכנסת מילא פלוט פעמיים תפקיד של מנכ"ל משרד ממשלתי - במשרד ההסברה והתפוצות ובמשרד הקליטה. עוד קודם לכן, כיהן פלוט כסגן ומ"מ ראה"ע בנצרת עילית וראש מועצת תפן.

רונן פלוט אמר: "אני חש צורך לסייע לעיר נצרת עילית, עיר יוצאת דופן שיש לה פוטנציאל נדיר ובלתי ממומש. אני גאה על שלוש שנות עשייה אינטנסיבית בכנסת, שהיו, כול יום מחדש, חוויה מיוחדת במינה. אך בחרתי לצאת להתמודדות מסוג אחר, שיש לה מחיר בוויתור על מעמד ותנאים, אך יש בה גם אתגר עצום. אני מקווה שקבל את אמון הציבור על מנת לסייע לעיר נצרת עילית במצב הקשה אליו נקלעה".
רונן פלוט נצרת עילית מנכל הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד