י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרב ברלנד לחסידיו מהכלא: לתרום 4000 שקל

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הנתון במאסר מבקש מחסידיו לתרום כסף עבור שחרורו מהמעצר

הרב אליעזר ברלנד.
הרב אליעזר ברלנד.

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד שלח מסר מתוככי הכלא בדרום אפריקה לתלמידיו וחסידיו לקראת ל"ג בעומר, ומבקש מהם שכל אחד יתרום למענו לחלצו ממאסר.

בהקלטה נשמע הרב אומר: "אנחנו עכשיו ברגע הזה מתכוננים לל"ג בעומר, אנחנו מתכוונים, שכל עם ישראל יאזור חיל ויאזור מותניים, ויחלץ חלציו, כל אחד יתרום מינימום אלף דולר 4,000 שקל כדי לחלץ את הרב מהמעצר והעלילות".

הרב ברלנד גם תוקף בחריפות את הרב הראשי המקומי הרב גולדשטיין: "הרב הראשי נשבע שהוא יילחם עד טיפת דמו האחרונה שלא יוציאו את הרב מעולם מבית הסוהר".



"כולם צריכים לאזור חיל ולא לפחד מאף אחד, להסדיר את כל הראיות ולהזים את כל העלילות. ינסו להגיע לרב, לעצור את הרב, עכשיו אנחנו בימי כוח והגבורה, שאנשים מסרו נפשם על קידוש ה', אז כל אחד ימסור נפשו על קידוש ה', נמסור את הנפש, עולם השקר, כדי שהרב יוכל להתקרב בל"ג בעומר ולהדליק את המדורה בקבר רבי שמעון בר יוחאי ולהאיר את אור התורה בכל עם ישראל ה' עמכם".

כזכור, אתמול נחשף ב'בחדרי חרדים' לראשונה, כי ידידו של הרב הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן המריא לדרום אפריקה לנסות לשחרר את הרב מהמעצר בו הוא נתון, הרב גרוסמן המריא יחד עם רעייתו ונכדו והוא נחת היום ובמהלכו ייפגש עם אנשי ממשל במטרה לעזור לרב ולקיים מצוות פידיון שבויים.
הרב אליעזר ברלנד שובו בנים יוהנסבורג הרב גרוסמן הקלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד