י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מגיפה אנטישמית: 3 חברי לייבור הושעו

בריטניה: שלושה מחברי מפלגת הלייבור, הודחו בשל התבטאויות אנטישמיות • אחד מהם האשים את ישראל בפיגועי פריז

חבר הלייבור סאלים מולה. צילום: פייסבוק
חבר הלייבור סאלים מולה. צילום: פייסבוק

מה קורה לשמאל הבריטי? היום (ב') הודיעה מפלגת הלייבור על השעיית שלושה חברים נוספים משורותיה עקב התבטאויות אנטישמיות חריגות. השלושה מצטרפים אל חברי הפרלמנט נאז שאה וקן ליווינגסטון שהושעו בשבוע שעבר בשל התבטאויות דומות.

האחרון שהושעה הוא חבר המפלגה שה חוסיין, שצייץ בטוויטר נגד השחקן הישראלי יוסי בניון בשנת 2014. בציוץ כתב הפוליטיקאי הבריטי: ״אתה והמדינה שלך עושים את אותו הדבר שעשה היטלר במלחמת העולם השניה״.

המושעה הנוסף הוא חבר מועצת העיר נוטינגהאם, איליאס אזיס, שכתב פוסט לפני מספר חודשים בפייסבוק שבו הציע להעתיק את ישראל ממקומה.

"יהודים ומוסלמים חיו זה לצד זה במזרח התיכון, בשלום, לפני 1948", כתב, "אולי היה חכם יותר להקים את מדינת ישראל ביבשת אמריקה, שהיא גדולה מספיק. ישראל יכולה לעשות 'רילוקיישן' אפילו היום".

חבר נוסף בלייבור שהושעה מהמפלגה הוא סאלים מולה שכיהן בעבר בראשות עיריית בלקבורן. האיש רמז שישראל היא שעומדת מאחורי ארגון הטרור דאעש ומאחורי מתקפת הטרור בפריז.

בהודעה ששיתף ברשת כתב: "אז יש לנו את יפן שנתנה לפלסטין 100 מיליון דולר כדי לשקם את עזה ופתאום דאעש חוטף שני בני ערובה יפנים. אז יש לנו את צרפת - היא מצביעה בעד הקמת מדינה לפלסטין ופתאום הם מותקפים על ידי דאעש".

"האם זה צירוף מקרים?, ברור שכן. כולנו יודעים איך משוחק המשחק הציוני. ברור מי מבצע בזה מניפולציה. אלה שאינם בטוחים. ישראל". מולה הושעה מהלייבור זמן קצר לאחר שאתר אינטרנט חשף את דבריו.
אנגליה אנטישמיות לייבור ישראל איסלאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד