י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המשטרה איתרה את הגבר שסטר לנער חרדי בנתיבות

כשבוע לאחר פרסום הסרטון, בו תועד חילוני הסוטר לבחור חרדי במרכול בנתיבות, המשטרה הצליחה לאתרו • הוא הביע חרטה על מעשיו

המשטרה איתרה את הגבר שסטר לנער חרדי בנתיבות
.

כשבוע לאחר פרסום הסרטון בו נראה מבוגר חילוני סוטר לבחור חרדי בסופרמרקט בנתיבות, המשטרה הצליחה לאתר את הסוטר, שהביע חרטה על מעשיו.

חוקרי משטרת ישראל עיכבו הערב (ב') לחקירה גבר בשנות ה-60 לחייו, תייר המתארח אצל משפחתו בנתיבות, בחשד שסטר לנער בסופרמרקט, כפי שתועד בסרטון שהועלה ביום שלישי שעבר ברשת החברתית והובא לידיעת המשטרה. בסיום החקירה הוא שוחרר בתנאים.

ביום שלישי שעבר לאחר שהובא לידיעת המשטרה כי בסרטון שהועלה הרשת החברתית נראה גבר שסוטר לנער שעמד בתור בסמוך אליו בסופר בנתיבות, נפתחה חקירה וחוקרי המשטרה החלו בביצוע פעולות במישור הגלוי והסמוי לאיתור החשוד.

בסרטון, נראה המכה כשהוא מעביר מוצרים לידי הקופאי על מנת שיעשה לו חשבון. בסמוך אליו עומדים שני בחורים חרדים. הם משוחחים, והוא גוער בהם וצועק עליהם, עד שלפתע הוא סטר בחוזקה על פניו של אחד הבחורים החרדים, תוך שהוא צועק לו "חצוף", ומשאיר בהלם את הסובבים.



היום, אותר החשוד ועוכב לחקירה במהלכה קשר עצמו לכל המיוחס לו והביע חרטה עמוקה על מעשיו ובסיומה הוא שוחרר בתנאים.

בעל הסופר, סיפר ל'בחדרי' - "כשראיתי את זה במצלמות האבטחה, לא האמנתי למראה עיני. זה מזעזע אותי, אני קורא לאותו בחור חרדי שיתלונן במשטרה כנגד התוקף, ואנו נמסור את כל הצילומים והפרטים. אלימות זה לא דרכינו ואנו מצטערים בפני החרדי, אין לנו כל קשר לתוקף.

"אני מעריך", המשיך, "שהמכה הוא מאחד הקיבוצים ולא תושב המקום. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו שוב. אני קורא לאהבה ואחווה בציבור כולו - חרדים וחילונים כאחד".

א, הקופאי שתועד בסרטון מעביר את המוצרים, אמר ל'בחדרי': "אני לא ראיתי שום דבר, הייתי עסוק בהעברת המוצרים בקופה. לאחר ששמעתי את הצעקה והסטירה שנתן לבחור החרדי, הפניתי את ראשי לראות מה קרה, זה היה רעש חזק. נסתי להבין מה קרה, אך המבוגר לקח את המוצרים והלך לדרכו".

מהמשטרה נמסר כי מיד כשהובא לידיעתה כי גבר סטר לנער נפתחה חקירה שהביאה לאיתורו של החשוד והבאתו לחקירה וכי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי אלימות באשר היא.
סופר מרקט הכאת בן ישיבה סטירה נתיבות תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד