י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסיקריקים נעצרו בפיג'מות - ובית שמש בוערת

גל מעצרים הלילה בבית שמש: המשטרה פשטה על בתיהם של ארבעה מאנשי הסיקריקים ועצרה אותם • בעקבות כך פרצו מהומות והפגנות הבוקר

הסיקריקים נעצרו בפיג'מות - ובית שמש בוערת

ה'קסבה' של בית שמש בוערת שוב: בשעה 3 לפנות בוקר הגיעו כוחות גדולים של משטרה, פרצו למספר בתים ועצרו כמה מבכירי הסיקריקים בשכונה כשהם עדיין לבושים בפיג'מות.

על פי הדיווח שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', במהלך הלילה עצרו השוטרים 4 גברים יהודים בבית שמש החשודים בהפרות סדר בעיר, בהם גם אדם החשוד בגרימת נזק והפיכת ניידת משטרה ביום 22.4.16, עת הגיעו השוטרים לסייע לאזרחית שדיווחה על אלימות במשפחה ברמת בית שמש.

כאמור ביום 22.4.16 התקבל דיווח במוקד 100 אודות אלימות כלפי המודיעה ברמת בית שמש, שוטרים שהוזעקו למקום, החנו את ניידת המשטרה וניגשו למודיעה בביתה. במהלך הטיפול באירוע התגודדו מאות חרדים שהחלו להפר את הסדר ואף הפכו את ניידת המשטרה וגרמו לה נזק.

צילום: יעקב לדרמן

בהמשך לפעילות מודיעינית וחקירתית נעצרו הלילה 4 חשודים בהפרות הסדר בעיר וכאמור, אחד מהם חשוד גם בגרימת הנזק לניידת המשטרה.

העצורים הועברו לחקירה בתחנת בית שמש. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

המשטרה מבהירה כי תנקוט בנחישות ותבצע אכיפה מוקפדת כלפי גורמים קיצוניים במגזר החרדי המפרים את הסדר הציבורי בשכונת רמת בית שמש, פוגעים באיכות חיי התושבים, ביטחונם ומרקם חייהם.
בית שמש מעצר סיקריקים כוחות בילוש הפגנות שריפת פחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד