י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אגודה אחת: פרוש וליצמן סיירו יחד בביתר

מסר של אחדות פנימית ב'אגודת ישראל': סגן שר החינוך ושר הבריאות עורכים היום סיור משותף בביתר עילית

אגודה אחת: פרוש וליצמן סיירו יחד בביתר

לראשונה מזה שנים ערכו הבוקר (ג) ראשי אגודת ישראל - שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החינוך מאיר פרוש - ביקור מיוחד בעיר ביתר עילית, כאורחיו של ראש העיר מאיר רובינשטיין.

הביקור המשותף נועד לשדר מסר של אחדות פנימית בתוך אגודת ישראל, לאחר שבשנים האחרונות לא ראינו סיור משותף של השר ליצמן וסגן השר פרוש.

במהלך הביקור, אמר סגן השר פרוש: "אנחנו כאן היום כדי להצדיע לפעילות המצילה חיים של שר הבריאות ליצמן שעושה רבות למען עם ישראל בכלל ולעיר ביתר בפרט". גם מנכ"ל מד"א אלי בין ציין: "ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שהיה במדינת ישראל".



הסיור בביתר עילית, החל הבוקר במוקד החירום העירוני, בהדרכת ראש העיר רובינשטיין, שאמר בין השאר: "ביתר נמצאת בעיצומה של תנופת עשייה והתפתחות חסרי תקדים, אנו גדלים בכל המימדים, גם באוכלוסיה וגם בבניית תשתיות עירוניות ושירות לתושבים. חנכנו תחנת כיבוי, אנחנו חונכים תחנת מד"א, בקרוב תחנת משטרה, ובעוד זמן קצר חדר מיון. כל זה למרות שהרשויות החרדיות סובלות מחוסר מענה ממשלתי מספק. לערבים הכינו תכנית חומש, ואני מבקש - תכינו תכנית חומש גם לחרדים".

בין היתר, ליצמן ופרוש התכבדו לחנוך את נקודת מד"א המחודשת בעיר ביתר, ויבקרו במתחם חדר המיון הנבנה כעת בעיר ובמקומות נוספים.

בסיום הסיור תיערך ישיבה מקצועית בלשכת ראש העיר.
אגודת ישראל מאיר פרוש יעקב ליצמן סיור ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד