ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מנכ״ל אל-על לדרעי: ״אנו מתכננים בראש השנה טיסות ישירות לאומן״

שעות ארוכות נאלצים הטסים לציון רבי נחמן מברסלב להיטלטל בדרכים - בסיור השר דרעי בנתב"ג, בישר המנכ"ל כי הם עובדים על רעיון חדש

טסים לאומן, צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
טסים לאומן, צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לראשונה נחיתות באומן? שר הפנים אריה דרעי קיים הבוקר (ג') סיור עם בכירי משרדו בנמל התעופה בן גוריון, ושמע מהמנכ"ל כי הם עובדים על יוזמה שתשפיע מאד על הנסיעות לקבר רבי נחמן מברסלב באומן.



במסגרת הביקור נפגש השר דרעי עם מנכ״ל חברת אל-על דוד מיימון שסיפר לשר דרעי, כי הוא נמצא במגעים עם ראש עריית אומן שבאוקראינה להכשיר את שדה התעופה בעיר להמראות ונחיתות מטוסי אל-על. במידה והתכנית תצא לפועל, זו תהיה בשורה גדולה לעשרות האלפים הטסים לציונו של רבי נחמן מברסלב בראש השנה.

כיום, נאלצים עשרות האלפים לנחות בשדה התעופה בקייב או באודסה ולהיטלטל עם מזוודותיהם במשך שעות בדרכים המשובשות עד לעיר אומן. ״נחיתת מטוסי אל-על בעיר אומן עצמה תביא להקלה גדולה להמונים״, אמר השר דרעי ושאל האם שדה התעופה העירוני כשיר לקלוט את מאות הטיסות. המנכ״ל השיב כי ניתן להיערך לכך באמצעות ביתנים מיוחדים שיוצבו שם למעבר מהיר של ההמונים.

בהמשך ביקר השר באולם מקבלי הפנים והשתתף בישיבת הנהלה מיוחדת של רשות שדה התעופה שנערכה לכבודו. בישיבה זו ונחשף לגידול החד מידי שנה של תנועת הנכנסים והיוצאים בשדה התעופה בן גוריון ולעובדה כי מספר התיירים הנכנסים לישראל נותר קבוע ולא גדל.
רבי נחמן מברסלב טיסות לאומן טסים לרבינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד