י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הזוכה המאושר הכריז: תורם את ספר התורה

זוכה הגרלת 'יד לאחים' השישית על ספר התורה, הכריז רגע לאחר הזכיה: אתרום את הספר לקירוב יהודים לאביהם שבשמיים

הזוכה - הרב צירקוס
הזוכה - הרב צירקוס

בהגרלת יד לאחים השנתית על ספר התורה שנערכה ביום חמישי י"ג בניסן זכה הרב יעקב צירקוס מקרית מלאכי * אחרי שהודה לה' ובירך "הטוב והמטיב", הודיע הזוכה המאושר שיכניס את ספר התורה לבית כנסת סמוך למקום מגוריו בו הוא פועל לקירוב יהודים
זו השנה השישית שבה עורך יד לאחים הגרלה על ספר תורה לתורמים להצלת נשים וילדים יהודיים מכפרים ערביים ולמאבק בנגע המיסיון הנוצרי. בהגרלה האחרונה שנערכה כמידי שנה בי"ג בניסן - ערב חג הפסח, זכתה משפחת צירקוס מקרית מלאכי.

ההגרלה נערכה בפיקוח שני רואי חשבון ובהשתתפות פעילים מיד לאחים שריכזו את שמות התורמים שנכנסו להגרלה השנתית. ההתרגשות גאתה כששמם של הזוכים עלה על צג המחשב והרב סגל – מרצה בכיר ביד לאחים, כובד לחייג אליהם ולבשר על זכייתם.

הרב סגל פתח את שיחת הטלפון המרגשת עם משפחת צירקוס, כשהודיע שהוא שמח להיות איש בשורה ולבשר להם על זכייתם בספר התורה. אב המשפחה, הרב יעקב צירקוס שקיבל את הטלפון, הודה לה' ובירך בהתרגשות את ברכת "הטוב והמטיב", כשבמקביל פורצת שירה ספונטנית של "סימן טוב ומזל טוב" מפיהם של אנשי יד לאחים, כשהרב צירקוס מצטרף אליהם מצדו השני של הקו.

בסיום השירה סיפר הזוכה כי מאז ששמע על קיום ההגרלה, הוא קיווה כל הזמן לזכות בספר התורה כמי שתורם ליד לאחים במשך שנים רבות בהוראת קבע והוא מאושר מקבלת הטלפון שבישר על זכייתו.

בו במקום הודיע הרב צירקוס בהתרגשות כי ספר התורה יוכנס ברוב פאר והדר לבית הכנסת של מפקדת זרוע היבשה, השוכנת בסמוך למקום מגוריו בקרית מלאכי, בו הוא פועל במשך כל ימות השנה לקירוב יהודים. "תמיד היה לי חלום להכניס ספר תורה. בעזרת השם אכניס אותו למקום שיקרב את לבם של ישראל לאבינו שבשמיים".
יד לאחים הגרלת יד לאחים הרב צירקוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד